Trapster loopt vast discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie heeft dit zelfde probleem met deze app????...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Trapster loopt vast
Wie heeft dit zelfde probleem met deze app????
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Inmiddels 8 recensies gelezen in de app store allemaal hetzelfde probleem.
Wachten op Update!!! Mag slotje op |
|
|||
|
|||
Ik heb geen vastlopers hoor... werkt prima bij mij.
Alleen hij ziet geen camera's in NL alleen maar 5000 miles verderop... |
|
||||
|
||||
zijn er inmiddels nieuwe ervaringen met trapster in nederland ?
M. |
|
|||
|
|||
Nog verder geen berichten of update gezien
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
De bedoeling van Trapster is dus dat we ZELF melding maken van de camera's die we tegenkomen onderweg,zodat ze in de database geplaatst kunnen worden.
Er is ondertussen een update die stabiel is,dus als iedereen nu even de GRATIS ap wil downloaden en camera's gaat melden,zijn we snel up to date,en hebben we een hele mooie app. |
|
|||
|
|||
kijken of met de update probleem is opgelost
Update: Probleem nu opgelost. Nu maar proberen om in NL zsm de locatie's er in te krijgen Laatst gewijzigd door iScorpio; 19-10-08 om 14:34. Reden: samenvoegen |
|
||||
|
||||
bij mij is er na die update nog steeds niks in de buurt in nl. alleen 2 rode stoplichten.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wij moeten zelf de Traps ingeven teneinde zsm een goede dekking te hebben in NL. Kun je direct doen als je ze tegenkomt en als iedereen dit doet hebben we snel de meeste "traps" in ons nl wegennet. |
|
|||
|
|||
zou dit veel data vreten? heb namelijk maar een limiet van 200 mb
|
|
|||
|
|||
Ik raad dit programma af! Loopt vast, werkt niet en is gewoon drama.
Probeer eens Cams Ahoy!
|
|||
|
|||
Na de update werkt het goed, geen enkele vastloper
|
|
|||
|
|||
Programma werkt perfect,zeker na de update,en er staan al heel veel locaties in ondertussen.De moeite waard om te bekijken!
|
|
||||
|
||||
trapster 1.02
via deze link zijn alle "trap" locaties te bekijken; het valt me zeker niet tegen hoeveel heter al zijn:
Trapster - Trapster Speed Trap Sharing System |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Heel traag, sms loopt vast en recent calls loopt vast | broom45 | iPhone algemeen | 8 | 15-08-10 12:02 |
[3GS 16 GB] Vast in DFU, herstelproces loopt vast | JosephTekort | iPhone algemeen | 5 | 21-05-10 15:33 |
Loopt vast | GRozenberg | Archief | 2 | 16-11-08 20:59 |
Loopt vast na uitschakelen | gendroid | iPhone algemeen | 0 | 16-11-08 13:19 |
installer loopt vast | schuurar | Jailbreak apps en thema's | 3 | 05-05-08 18:49 |
|
|