Nike+ voor iphone al verkrijgbaar? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben druk op zoek naar software voor de iphone voor de nike+ sensor. Heb al het een en ander gelezen maar ik weet nog ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nike+ voor iphone al verkrijgbaar?
Ik ben druk op zoek naar software voor de iphone voor de nike+ sensor. Heb al het een en ander gelezen maar ik weet nog steeds niet of het er is (zag een stukje van augustus dat er in frankrijk iets was)
Ik heb zo'n sensor en wil deze ook gebruiken. Iemand? heb een 1e generatie iphone. Iwan
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
deze is er niet voor de iphone.
alleen voor de ipod touch en de nano.
|
||||
|
||||
Haha ik heb hier toevalllig vandaag naar gezocht... Werkt volgens mij via bluetooth..??? Dan moet het ook mogelijk worden om dat te hacken en naar de iPhone te porten... Of het moet een andere bluetooth adaptor zijn...
Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
Is nog steeds in ontwikkeling voor zover ik weet. Nog even geduld dus...
|
|||
|
|||
Ikzelf was het wachten meer dan zat en heb via marktplaats gewoon een 2e generatie nanootje gekocht voor 30 euro. (is nog een leuk apparaatje ook en lekker licht bovendien) voor 25 euro een nike+ sensor erin en lopen maar. Werkt perfect en laat de integratie problemen met de iphone maar voor wat het is. Inmiddels ben ik wel van mening dat er inmiddels redelijk wat alternatieven voor de nike plus bestaan, en zou als volgende gaan voor de forerunner van garmin. (alles wat je wilt incl hartmonitor) En zeg nou zelf wie wil er gaan hardlopen met een telefoon???>?
grz H |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Nike is samen met Apple, een nieuw platform aan het uitwerken dat nog groter en meer gedetailleerd zal zijn als zijn voorganger.
Als door Nike gesponsorde atleet, zal ik de test versies begin februari ontvangen om te testen. |
|
|||
|
|||
En ben je al aan het testen geweest? Komt er iets aan? Ben sinds een tijdje ook aan het hardlopen en lijkt me wel wat om wat met Nike plus te doen..Is er al iets meer over bekend?
|
|
|||
|
|||
Runkeeper pro!
|
|
|||
|
|||
Ik ben twee weken terug naar een hardloopwinkel geweest voor een Nike+ sportband.
De verkoper wist mij te vertellen dat er veel sportbanden terug zijn gebracht door klanten omdat het schermpje kapot ging. Nike komt eind april met aangepaste versies van de sportband die dit probleem niet meer moeten hebben. Dus denk even goed na als je van plan bent om een sportband aan te schaffen, beter wacht je even tot eind april. Daarnaast ben ik ook erg nieuwsgierig naar het platform van Belgicanofl |
|
||||
|
||||
Citaat:
Gebruik nu mijn forerunner 305 met het programma trailrunner Laatst gewijzigd door truckdiver; 11-04-09 om 22:35. |
|
|||
|
|||
Ik zie in mijn iphone 3gs een optie voor nike+, ik neem aan dat die dus is ingebouwd?
Ik heb nu dus enkel nog een nike+ sensor + nike schoenen nodig? Weet iemand waar ik die sensor online kan bestellen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wel handig, ga ik denk ik ook kopen. |
|
|||
|
|||
pff... snap er geen hol van! Ik loop hard, heb reeds schoenen e.d. Inmiddels een iPhone 3GS met daarop de optie in het menu voor nike+ipod.
Wat heb ik nu nog nodig om daarvan gebruik te maken?! (alleen bovenstaande?) |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Niet eens zo heel erg duur. Ff zoeken of er winkels zijn waar die dingen verkocht worden! |
|
|||
|
|||
|
Labels |
ipod touch 1g, nike+ |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|