multiplayer via wifi? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Misschien is de vraag al voorbijgekomen; bestaat er een spel in de appstore, die, als we het beiden aanschaffen op het toestel , we met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
multiplayer via Wi-Fi?
Misschien is de vraag al voorbijgekomen; bestaat er een spel in de appstore, die, als we het beiden aanschaffen op het toestel , we met meerdere 1 spel samen kunnen spelen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Texas Hold'em, en ik geloof ook Asphalt 4: Elite Racing
|
|||
|
|||
ik bedoelde meer een spelletje tegen een vriend, als we in de zelfde ruimte zitten, niet tegen een onbekende opt net ofzo
|
|
||||
|
||||
Ik weet binnenkort quake III maar dat is nog niet uitgekomen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Tot zo ver de apps waar bij mij 'multiplayer' mogelijk is (zowel Wi-Fi als op 1 apparaat) |
|
|||
|
|||
FS5 Hockey, doet het alleen niet bij mij.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat is volgens jullie de beste Wi-Fi/BlueTooth multiplayer game? | dendirk | iPhone Games | 20 | 07-02-13 14:52 |
doodle jump multiplayer | buffel_styllezz | iPhone Games | 6 | 08-04-11 17:22 |
Wi-Fi netwerk hosten op Iphone voor multiplayer spellen | jard | Jailbreak apps en thema's | 1 | 11-05-10 00:33 |
multiplayer met 1G iphone via bluetooth | berend | iPhone algemeen | 3 | 28-12-09 22:51 |
|
|