Telefoon-app automatisch weer uitzetten discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Misschien een domme vraag, maar ik kom er niet uit. Als mijn iPhone "vergrendeld" is en ik word gebeld moet ik uiteraard met de slider ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Telefoon-app automatisch weer uitzetten
Misschien een domme vraag, maar ik kom er niet uit.
Als mijn iPhone "vergrendeld" is en ik word gebeld moet ik uiteraard met de slider het gesprek aannemen. Wanneer het gesprek wordt beëindigd gaat de iPhone weer in de vergrendelde stand, ook logisch en normaal. Alleen, wanneer ik dan de telefoon ontgrendel is nog steeds de telefoon-app geopend, zodat ik eerst op de "home" knop moet drukken om naar m'n springboard terug te keren. Geen drama, maar ik vind het irritant. Ik zou graag willen dat ik in zo'n geval direct naar het springboard kan. Is dit in te stellen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heeft niemand dit probleem? Of vind niemand het een probleem dat het zo werkt?
Niemand een advies voor me? |
|
||||
|
||||
ik heb het ook, maar ik kan het niet vinden bij de instellingen, misschien bij 2.2
|
|
||||
|
||||
Dit is normaal volgens mij.. Thja mij stoort het niet echt
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
@Butcher JF: Dank voor de link. Had ik inderdaad niet gevonden op mijn forumsearch.
Verder blijkbaar niet een probleem, maar iets dat niet in te stellen lijkt? Niet iedereen stoort zich er kennelijk aan, maar ik wel. Lijkt alleen niet een oplossing voor. Nou, als dat het enige is dat mij stoort aan de iPhone (en dat is het ook), dan doe ik het ervoor. Allen dank voor het meedenken. Mocht iemand alsnog een oplossing vinden, dan houd ik me aanbevolen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Uitzetten automatisch aanvullen woorden | dborneman | iPhone algemeen | 12 | 16-05-11 20:24 |
Automatisch aanvullen van apps uitzetten? | justrememberme13 | iPhone Apps | 4 | 10-03-11 14:03 |
iPhone automatisch uitzetten na bepaalde tijd | pindaaaa | iPhone Apps | 2 | 19-12-10 20:43 |
Doorschakelen telefoon uitzetten | JPK | Archief | 1 | 17-03-08 21:54 |
|
|