update internet browser voor hotmail discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo hotmail is vernieuwd en daardoor gaf internet aan dat ik moest updaten... Tot dan geen probleem, maar als ik dan kies voor een update ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
update internet browser voor hotmail
hallo hotmail is vernieuwd en daardoor gaf internet aan dat ik moest updaten... Tot dan geen probleem, maar als ik dan kies voor een update voor Safari dan krijg ik 2 mogelijkheden leopard en tiger... En ik heb geen idee welke ik moet doen??? Hopelijk kan iemand me hiermee verder helpen...
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Volgens mij is het niet mogelijk om je safari browser te updaten met je iphone.. Onderaan die pagina zie je de link naar de mobiele versie van windows live.
|
|
||||
|
||||
Als je die melding krijgt kun je ook gewoon in de adres balk, www. hotmail .com (zonder de spaties) opnieuw intypen, dan kom je er gewoon in.
|
|||
|
|||
Ik kreeg dezelfde melding na terug te zijn in ons koude kikkerlandje na 4 1/2 maand buitenland.
Ook viel me op dat ik niet meer mijn complete emails kan lezen. Ik kan naar beneden scrollen of zijwaarts, maar op een gegeven moment houdt dit op. . Weet iemand wat er aan de hand is? Dit is echt irritant. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Via Wi-Fi wel internet geen hotmail | Jellie | Wi-Fi | 0 | 30-01-11 01:11 |
1000+ emailberichten in hotmail inbox na update | rschilders | iPhone algemeen | 4 | 22-06-10 10:58 |
Wat is de beste internet browser voor de Iphone? | Shorty007 | iPhone algemeen | 4 | 23-05-09 10:43 |
Internet browser toetsenbord [.nl extensie] | derper | iPhone algemeen | 5 | 24-03-08 14:30 |
|
|