VNC Lite werkt niet en geeft een foutmelding discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Leden, Ik probeer via mijn IPHONE waar VNC Lite op is geïnstalleerd mijn desktop pc intern over te nemen. Als ik dit probeer krijg ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
VNC Lite werkt niet en geeft een foutmelding
Hallo Leden,
Ik probeer via mijn IPHONE waar VNC Lite op is geïnstalleerd mijn desktop pc intern over te nemen. Als ik dit probeer krijg ik de foutmelding: host has closed the session. Ik heb port 5900 opengezet in de windows firewall. Tevens is op mijn desktop de VNC Server gestart maar als ik met de muis over het icoon beweeg staat er not accepting connections. Via mijn pc kan ik mijn IPHONE pingen. Waar kan het probleem liggen? Met vriendelijke groet, The Raptor |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar App Store programma's.
|
||||
|
||||
VNC
Dit heb ik ook hetzelfde probleem.
Weet ik zelf ook niet waarom... Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mocha Vnc lite | zitronix84 | iPhone Apps | 39 | 26-10-10 00:11 |
Home button werkt niet meer! en battery is leeg maar geeft een stekker en bliksem aan | ryansch | iPhone algemeen | 2 | 07-09-10 01:08 |
Het lukt echt niet om verbinding te maken met: Mocha VNC Lite | mathijs666 | iPhone Apps | 7 | 11-08-08 13:50 |
Mocha VNC Lite | mathijs666 | Archief | 1 | 26-07-08 23:24 |
|
|