iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Facebook (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/25264-facebook.html)

diegie 01-11-08 15:17

Facebook
 
Facebook neemt altijd de franse taal aan op mijn iPhone. Ook als ik h verwijder en opnieuw installeer.
Als ik me niet vergis, is de taal gebaseerd op je locatie, maar vind nergens iets om het aan te passen...

macfreaker 01-11-08 16:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door diegie (Bericht 212318)
Facebook neemt altijd de franse taal aan op mijn iPhone. Ook als ik h verwijder en opnieuw installeer.
Als ik me niet vergis, is de taal gebaseerd op je locatie, maar vind nergens iets om het aan te passen...

Wanneer je de taal van je firmware in het engels zet dan is de taal van facebook ook in het engels.
Mischien kan je in facebook de map met de franse vertaling verwijderen (neem eerst een backup).Dan moet deze ook de engelse taal nemen.

diegie 01-11-08 17:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door macfreaker (Bericht 212346)
Wanneer je de taal van je firmware in het engels zet dan is de taal van facebook ook in het engels.

Maar ik heb een Nederlandse firmware (origineel in BE aangekocht) en toch komt hij in het Frans?

macfreaker 01-11-08 17:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door diegie (Bericht 212347)
Maar ik heb een Nederlandse firmware (origineel in BE aangekocht) en toch komt hij in het Frans?

Deze kan je wel aanpassen onder instelingen.

diegie 03-11-08 17:37

Onder instellingen vind ik Facebook wel terug, maar geen instelling voor de taal van de app? Alsook bij Facebook app zelf kom ik geen instellingen tegen?

phille 03-11-08 18:53

zelfde probleem hier

macfreaker 03-11-08 19:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door diegie (Bericht 213035)
Onder instellingen vind ik Facebook wel terug, maar geen instelling voor de taal van de app? Alsook bij Facebook app zelf kom ik geen instellingen tegen?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door phille (Bericht 213067)
zelfde probleem hier

Je kan de instellingen van de iphone toch veranderen. En dat zal je probleem waarschijnlijk ook oplossen.

diegie 03-11-08 22:09

Mijn iPhone staat thans gelijk het moet ... Brussels en nederlandse taal.

velux 03-11-08 23:56

De enigste oplossing die werkt is de iphone in het engels zetten...

diegie 04-11-08 00:02

Hm... Dan hou ik het wel even bij het Franse facebook, zo slecht is mijn Frans nu ook weer niet :P

macfreaker 04-11-08 06:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door velux (Bericht 213192)
De enigste oplossing die werkt is de iphone in het engels zetten...

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door diegie (Bericht 213195)
Hm... Dan hou ik het wel even bij het Franse facebook, zo slecht is mijn Frans nu ook weer niet :P

Wat probeer ik nu al een ganse tijd te zeggen.
https://forum.iculture.nl/f8/ap...tml#post212346

velux 05-11-08 16:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door macfreaker (Bericht 213212)
Wat probeer ik nu al een ganse tijd te zeggen.
https://forum.iculture.nl/f8/ap...tml#post212346

weet ik, maar aangezien het bleef gevraagd worden dacht ik het nog eens te herhalen.

Mr.nightsea 16-11-08 16:55

FaceBook
 
Hallo,

Ik heb onlangs de app van FaceBook geïnstalleerd. Er mooie app. Er is alleen maar 1 maar-tje aan. Ik vind het stierlijk irritant dat als ik naar mijn berichten ga ik eerst een "half uur" naar beneden moet scrollen eer ik bij mijn laatst ontvangen of verstuurde berichten kom. Heb ik iets gemist bij deze app dat er een mogelijkheid is om gelijk naar beneden te gaan?

Ik heb ook gekeken op de site van FaceBook om daar een reactie achter te laten maar daar kan ik ook weinig info vinden, helaas!

Hoop dat iemand mij hierover een oplossing kan geven.

Alvast heel erg bedankt voor de moeite!

Patrice

Guest-310820111207 16-11-08 19:26

Raar.. ik heb 'em ook geïnstalleerd en bij mij staan de meest recente ontvangen / verstuurde berichten netjes bovenaan.

Eric

Mr.nightsea 16-11-08 20:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door evanhout (Bericht 217459)
Raar.. ik heb 'em ook geïnstalleerd en bij mij staan de meest recente ontvangen / verstuurde berichten netjes bovenaan.

Eric


Klopt maar als je deze berichten al gelezen hebt en je wilt het laatste bericht nog een keertje lezen, ik moet dan helemaal naar beneden scrollen. En aangezien ik meerdere "conversaties" hier heb is het niet echt een prettige bezigheid... ;)

Dus als iemand een oplossing heeft of iets om dit probleem te verhelpen...

iFilip 17-11-08 22:13

franse teksten
 
Ik krijg op sommige plaatsen een franse vermelding terwijl mijn taal op nederlands staat. Heel raar. Zijn er nog personen die dit ondervinden?

Belgicanofl 20-11-08 22:55

ifilip heb dat ook, is wss met belgie te maken :)

holbewoner 23-11-08 12:16

iFilip ik heb da ook. Bij mij sta alles ongeveer int frans ma da is wss zoals belgicanofl zegt omda we in belgie wonen

macfreaker 23-11-08 12:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iFilip (Bericht 218006)
Ik krijg op sommige plaatsen een franse vermelding terwijl mijn taal op nederlands staat. Heel raar. Zijn er nog personen die dit ondervinden?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Belgicanofl (Bericht 219199)
ifilip heb dat ook, is wss met belgie te maken :)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door holbewoner (Bericht 220617)
iFilip ik heb da ook. Bij mij sta alles ongeveer int frans ma da is wss zoals belgicanofl zegt omda we in belgie wonen

Blijkbaar weten de makers niet dat we ook nog nederlands praten/lezen in Belgie.

Belgicanofl 24-11-08 00:30

Ik heb de oplossing gevonden, ik had een amerikaanse itunes account, en toen had ik dat voor. Nu heb ik vandaag een Belgische gemaakt en hebt al de hele dag geen enkel woord frans erop gezie :)))

dompie23 25-05-09 23:52

Facebook probleem
 
Ben hier net nieuw en heb al de zoekfunctie gebruikt en heb al wat dingen egzien over deze app maar toch even de vraag voor mij want ben de weg helemaal kwijt en bang dat ik straks mijn toestel onherstelbaar beschadig.

Alles werkt prima maa de facebook app die wil niet omdat hij niet comptible is. Ik gebruik versie 2.1 (5F136)
En er staat een Cydia icon op mijn bureaublad van de Iphone, wat kan ik doen om te zorgen dat de app toch gaat werken zonder dat ik mijn iphone beschadig, ben echt een leek met update en jailbraken enz.....iphone gekregen van ex collega en die kan me er nu niet mee helpen.

Alvast mijn dank

Runaque 26-05-09 00:49

Volgens mij moet je er een custom firmware op zetten van 2.2.1 om de applicatie te doen werken, nieuwe applicaties of updates ervan dienen telkens met de nieuwe firmware compatibel te zijn en niet met de oude. Dus oude applicaties werken wel met nieuwe firmware, maar nieuwe applicaties niet met oudere firmware. Tenminste als ik het goed begrepen heb.
Ik denk toch dat je een kijkje moet gaan nemen in het jailbreak forum hierzo en daar verder je licht even opsteken. Wat je toestel zelf betreft, die is al gejailbreakt hoor. ;)

Hunter 26-05-09 08:13

Of FWChanger downloaden via Cydia. ;)

rtilman 19-08-09 21:07

Facebook - mafia wars
 
Ben toch benieuwd als er in de nieuwe Facebook app ook ondersteuning zit voor de applicaties.

Indien ja
iemand belang in een gang op te zetten in Mafia Wars

Timmeh_ 19-08-09 21:27

// Diverse discussies samengevoegd.

Kurtje 21-10-09 21:29

Facebook zeer onstabiel
 
Dag mede-iphonegebruikers. Heb wat problemen met mijn facebook applicatie. Inloggen verloopt zeer moeizaam (lang zoeken) en facebook valt vaak spontaan weg, terug naar men applicatie iconen. Grtjs

King1987 21-10-09 21:31

 Verplaatst naar: Verplaatst naar App-Store programma's

anthony8400 23-10-09 19:37

Anders eens je iPhone opnieuw opstarten?
ofwel opnieuw installeren?

Kurtje 27-10-09 19:56

Heb ik allemaal al gedaan. Vliegt gewoon constant uit. En dan moet ik steeds opnieuw inloggen terwijl dat normaal gezien automatisch zou moeten gaan.

Undertaxxx 13-11-09 19:34

Er is net een nieuwe update 3.03, ik kan deze installeren etc. maar de update verdwijnt niet uit iTunes en/of iPhone appstore eenmaal je geupdate hebt. Zijn er meer mensen die dit probleem hebben met de nieuwe Facebook update ?

XIII 13-11-09 22:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx (Bericht 383432)
Er is net een nieuwe update 3.03, ik kan deze installeren etc. maar de update verdwijnt niet uit iTunes en/of iPhone appstore eenmaal je geupdate hebt. Zijn er meer mensen die dit probleem hebben met de nieuwe Facebook update ?

Ja, ik had dat ook! Na een keer of vier/vijf ging het wel goed.

Vanochtend had ik trouwens hetzelfde probleem met de update van "Bushaltes"...

Scooter 15-11-09 11:46

Facebook app heeft een update gehad is het probleem nu opgelost?

create6 20-11-09 18:01

Facebook app in Koreaans???
 
Hallo,

Ik heb zonet mijn Amerikaanse 2G ingeruild voor een 3GS ;-)
Eindelijk gedaan met die oude Facebook dacht ik..joepie!!
De nieuwe Facebook app geïnstalleerd... wat blijkt...
alles in Koreaans (of chinees of Japans of....kweet ni)

Heb al verschillende keren de app terug verwijderd en ook in iTunes uit de programma's gehaald, maar elke keer ik hem terug installeer krijg ik dezelfde Aziatische versie...
Ik vind ook geen instellingen om hem in het Engels ofzo te zetten...

Iemand raad??

Thanx

OiP 20-11-09 18:13

Ook geen language setting onder Instellingen-Facebook?

create6 20-11-09 18:21

Nee, kan nergens instellingen vinden.... heeeel bizar....

Timmeh_ 20-11-09 19:20

// Discussies samengevoegd.

pim127 23-01-10 06:15

Hi mijn facebook app is in het Japans!

Weet iemans hoe ik deze veranderd krijg?

remundo7000 26-01-10 23:45

Oeh! Japans is natuurlijk niet zo erg als frans, maar toch. Ik heb twee instellingen die ik aanpas: taal zet ik op Nederlands. En dan is er ook nog de landinstelling, die zet ik ook op Nederland. Maar op de echte computer heb ik Facebook in het Engels staan, en op de iPhone is de app dus ook in het Engels. Als je zeker wilt zijn moet je vermoedelijk drie instellingen aanpassen!

TTom 25-02-10 18:35

facebook
 
Hallo allemaal

Toen ik mijn iphone voor het eerste synchroniseerde ging ie bij alle contacten na of dat contact ook een facebook contact was en zo ja zette hij er de foto bij en de facebook pagina.

Maar...nu is dat allemaal weer weg. iemand enig idee?

alvast bedankt!

raydekok 25-02-10 19:07

kijk even ind e facebook app zelf hier staat dat ergens. onder friends dacht ik.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:18.