Exclusieve preview: yPhone, Hyves op de iPhone discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Komt vanzelf; ik denk morgenochtend op z'n vroegst. Wel een leuk idee, Hyves wordt er zo steeds actueler mee. al weet ik niet of ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
![]() Komt vanzelf; ik denk morgenochtend op z'n vroegst. Wel een leuk idee, Hyves wordt er zo steeds actueler mee. al weet ik niet of ik met de location-based services mee ga doen. dat gaat me qua privacy wel weer een beetje hl ver.
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Je kunt zelf aangeven welke locatiedata je wilt delen en voor wie dat zichtbaar mag zijn (Vrienden/Hyvers/Iedereen)
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dat had ik gelezen ja, daarom zeg ik ook, ik denk niet dat ik z ver zal gaan als die functie geactiveerd is.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nou gisteren niet online gekomen, kijken of die vandaag dan wel online komt
![]()
|
||||
|
||||
![]() Citaat:
Waarschijnlijk volgende week pas, omdat applicatie's grondig worden nagekeken voordat ze de AppStore ingaan.
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hij is nu te downloaden om de appstore.
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Via appshopper
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() De officile Hyves-applicatie is vanaf nu in de App Store te vinden. Met deze applicatie kun je onderweg krabbelen, vrienden toevoegen, profielen bekijken en zelfs hyvers bellen.
Lees verder over: Hyves voor iPhone nu in de App Store |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() heb hem erop, ziet er erg goed uit!
Ik ben zeer tevreden! |
|
||||
|
||||
![]() Ook zojuist geinstalleerd, ziet er leuk uit! Al is de applicatie wel wat aan de langzame kant. Kan ook met de netwerkverbinding te maken hebben natuurlijk.
|
|
||||
|
||||
![]() Wat vinden we van dit unieke stukje software, hebben we ondertussen al fouten gevonden en wat zijn onze evaring met dit programma. yPhone is sinds vandaag verkrijgbaar op de iPhone.
![]() Laatst gewijzigd door Y-Less; 04-12-08 om 12:42. Reden: Afbeeldingslink veranderd |
|
||||
|
||||
![]() Werkt goed, vooral het bladeren door foto's werkt hetzelfde als op de iphone zelf. Geweldig
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik kan em gewoon niet vinden, niet met search, genre, of wat dan ook!
Zwaar irritant! ! Ik kan geen iTunes gebruiken hier, anders had ik dat al lang gedaan! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Exclusieve preview: Nu.nl voor de iPhone | iCulture | iPhone Apps | 11 | 11-12-08 07:41 |
|
|