Exclusieve preview: yPhone, Hyves op de iPhone discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Nee, eigenlijk geen last van. Gebruik hem niet heel erg veel maar heb hem er op de dag van de lancering opgezet en kijk er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Nee, eigenlijk geen last van. Gebruik hem niet heel erg veel maar heb hem er op de dag van de lancering opgezet en kijk er zo af en toe naar. Werkt naar behoren en is bij gebruik van Wi-Fi ook gewoon nog redelijk snel met updaten en dergelijke. Heb eigenlijk helemaal nog geen klachten
Wel zou ik in landscape willen typen, maar da's volgens mij meer een iPhone beperking dan een beperking van de applicatie.
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Ik gebruik tot de volgende update weer gewoon de WebApp..
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Hij werkt nu ineens weer wel. Vreemd!
|
|
||||
|
||||
Jammer dat je geen filmpjes kunt bekijken die mensen geüpload hebben, desnoods alleen via Wi-Fi. Voor de rest gebruik ik Hyves bijna niet, maar dit is wel een goede en overzichtelijke applicatie.
|
|||
|
|||
bij mij valt de verbinding constant weg zodat ik geen foto's kan uploaden....
|
|
||||
|
||||
Vanmorgen gaf de Appstor aan dat er een update beschikbaar is voor de Hyves applicatie, in de tekst wordt gesproken over algemene stabiliteitsverbeteringen en een fix op grote berichten.
|
|
||||
|
||||
In mijn inbox blijft hij weergeven dat ik nog een ongelezen bericht heb terwijl ik deze nergens kan vinden. Beetje vreemd, verder werkt het prima en kan overal snel komen en kijken. Nog geen crash gehad.
|
|
||||
|
||||
bij mij pcies hetzelfde! hij is een stuk stabieler maar er blijven 5 nieuwe berichten staan die ik niet heb..
|
|
||||
|
||||
Heb je dat ook als je op een pc inlogt en naar Hyves gaat? Daar heb ik namelijk wel eens last van gehad. alle berichten nog een keer aanklikken was bij mij toen de oplossing. (of verwijderen natuurlijk)
|
|
||||
|
||||
Je hebt in je mail nog verschil tussen All en Private hè, zit daar niet jullie probleem????
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Exclusieve preview: Nu.nl voor de iPhone | iCulture | iPhone Apps | 11 | 11-12-08 08:41 |
|
|