Klaverjassen op de Iphone??? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand of er een klaverjasapp. is voor op de Iphone???? Online spelen vereist Java en draait dus niet. TXS Patrick....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Klaverjassen op de Iphone???
Weet iemand of er een klaverjasapp. is voor op de Iphone????
Online spelen vereist Java en draait dus niet. TXS Patrick. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Volgens mij niet. Heb je al in iTunes gezocht?
|
|||
|
|||
Niets te vinden helaas, weet alleen de juiste engelse vertaling niet.
Babelfish geeft "to play jass" maar dat levert ook niets op. Volgens mij is het een typisch nederlands spel, zal moeilijk worden via itunes denk ik. |
|
||||
|
||||
De Engelse vertaling van blackjack is : (heel verrassend) blackjack
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Voor windows en pocketpc (winmobile) was er ooit asklaver.
Door een Nederlander ontwikkeld, volgens mij heette het bedrijfje appiesoft. Misschien kan hij iets voor je betekenen, misschien is het redelijk eenvoudig te poorten
|
|||
|
|||
Weet ik heb in nu draaien op mijn PC.
Goed idee inderdaad ik ga kijken of ik in contact met hem kan komen, misschien wil hij wel een app. maken hebben we er allemaal iets aan. TXS |
|
|||
|
|||
cool...als de app er is dan wil ik hem ook graag hebben!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Er is nog geen klaverjassen op de iPhone. De Engelse benaming is overigens Tarbish. Dit spel is nagenoeg gelijk aan klaverjassen, ware het niet dat het met 9 kaarten gespeeld wordt (inclusief de 6). Ook deze is nog niet beschikbaar. Momenteel zijn we bezig met het schrijven van een Klaverjasspel. Dit spel zal beschikbaar zijn voor Windows, XBox 360 en iPhone/iPhone Touch. De releasedate van de iPhone/iPod Touch versie is momenteel gepland eind Q2 2009. Ik houd je/jullie op de hoogte. Groet, Jim Laatst gewijzigd door Wheel7; 09-03-09 om 09:49. |
|
|||
|
|||
Goedendag,
Er is wel een klaverjasprogramma op de Ipod Deze is genaamd: Belote Expert Online. Als je Player vs Computer doet, dan Custom Options kan je alles instellen zoals wij het hier in Nederland spelen. Het enige verschil dat over blijft is dat je troef kiest met 5 kaarten op het begin en niet met 8 zoals bij ons gebruikelijk is. Mvg, Edje Ps. Ik wacht ook af tot er een Nederlandse versie komt, deze is alleen te spelen in bereik van een Wi-Fi of 3G |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Hi Jim, heb je al een update voor klaverjassen op de iPhone?
Alvast bedankt! Groetjes Xander Citaat:
|
|
|||
|
|||
Oh man, dat zou geweldig zijn. Welke varianten: Amsterdams, Rotterdams, Utrechts en combi's?
|
|
|||
|
|||
Weet iemand hier al wat meer over?
|
|
|||
|
|||
Ik ben hier ook zeer benieuwd naar.
Al helemaal als het online zou kunnen, maar met bots is ook goed. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Testers gezocht: Klaverjassen op iPad en/of iPhone | pietpukkel | iPad Games | 6 | 03-11-11 01:38 |
|
|