//

Testers gezocht: Klaverjassen op iPad en/of iPhone

Testers gezocht: Klaverjassen op iPad en/of iPhone discussie in iPad Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi All, Heel binnenkort komen voor zowel iPad als voor iPhone nieuwe Klaverjas apps beschikbaar in de Appstore ("Klaverjas HD" voor iPad en "Klaverjassen" voor ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Games
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-05-11, 00:37
pietpukkel pietpukkel is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 11
Standaard Testers gezocht: Klaverjassen op iPad en/of iPhone

Hi All,

Heel binnenkort komen voor zowel iPad als voor iPhone nieuwe Klaverjas apps beschikbaar in de Appstore ("Klaverjas HD" voor iPad en "Klaverjassen" voor iPhone)

De Apps zijn zo goed als klaar maar moeten nog goed getest worden.

Vooralsnog wordt alleen de Amsterdamse variant met verplicht spelen ondersteund. De apps doen uiteraard aan, en herkennen ook de meest gebruikelijke seinen bij het Klaverjassen.

Mochten er vrijwilligers zijn die mij willen helpen met testen: zie http://Knippie.com en neem contact op om beta tester te worden (laat even weten voor welk platform je wilt testen (ipad of iphone)).
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-05-11, 21:30
pietpukkel pietpukkel is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 11
Standaard Testfase gesloten

Inmiddels is versie 1.00 gereed en aangeleverd bij Apple voor plaatsing in de Appstore.

Zeer binnenkort zijn Amsterdams klaverjassen voor de iPhone/iPod Touch ("Klaverjassen") en voor de iPad ("Klaverjas HD") beschikbaar in de Appstore.
  #3  
Oud 26-07-11, 02:35
gijsterbeek gijsterbeek is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2
Standaard Suggestie voor een AI-loze klaverjas-app

Is het niet wat om klaverjassen tussen échte mensen mogelijk te maken? Zo onderhand heeft iedereen die ik ken een iPhone, maar niet iedereen heeft elke dag een pak kaarten op zak. Ik heb gelijk even een voorbeeldje gemaakt, waarmee de echte 'kaartervaring' zoveel mogelijk wordt benaderd. Zie plaatje.

Superhandig op vakantie!

Contacten zoeken kan zoals bijvoorbeeld Whatsapp en Viber dat doen, zodat je altijd alleen met bekenden kan klaverjassen.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg klaverjassen_app.jpg‎ (54,9 KB, 30x gelezen)
  #4  
Oud 10-08-11, 21:18
pietpukkel pietpukkel is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gijsterbeek Bekijk bericht
Is het niet wat om klaverjassen tussen échte mensen mogelijk te maken? Zo onderhand heeft iedereen die ik ken een iPhone, maar niet iedereen heeft elke dag een pak kaarten op zak. Ik heb gelijk even een voorbeeldje gemaakt, waarmee de echte 'kaartervaring' zoveel mogelijk wordt benaderd. Zie plaatje.

Superhandig op vakantie!

Contacten zoeken kan zoals bijvoorbeeld Whatsapp en Viber dat doen, zodat je altijd alleen met bekenden kan klaverjassen.
Nog eens goed gekeken, maar dat ziet er best leuk uit. Ik kan dat niet verwerken in de huidige App, maar het is zonder meer mogelijk dat te realiseren. Kan je mij een grotere versie van die mockup doen toekomen (weet dan wel dat ik het idee wellicht ook ga gebruiken ;-) Je kan mij ook rechtstreeks bereiken via support (at) knippie.com op via http://knippie.com
  #5  
Oud 11-08-11, 10:27
iDMi iDMi is offline
• iOS 9.0 beta
• 9.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: rotterdam
Berichten: 202
Stuur een bericht via MSN naar iDMi
Standaard

kan er nog getest worden?? voor ipad en iphone?

//EDIT: sorry had beter moeten lezen.. inmiddels gekocht...
__________________
iPhone 5 [6.1 JB] iPhone 4S [6.1] iPad 2 Wi-Fi [6.1] iPod touch 2G [4.2.1] iMac 24" [Lion] MacBook Pro 15" [Lion]
  #6  
Oud 02-11-11, 18:47
yoyoran yoyoran is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 7
Standaard

Prachtig spel.

Speel het al een tijd op mijn Iphone en vandaag ook gekocht voor op de Ipad.
Is het misschien mogelijk om de scores zoals die nu in de score lijst staan ook ergens op het speelscherm te kunnen tonen. Vind het zelf wel eens prettig om de tussenstand makkelijk ergens af te kunnen lezen. Ook mogen de kaarten op de ipad wel wat groter maar dit is denk ik een persoonlijke voorkeur

Speel het spel overigens erg graag
  #7  
Oud 03-11-11, 00:38
pietpukkel pietpukkel is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 11
Standaard Testers zijn weer welkom ....

alleen nu voor de Kraken variant van de App. Helaas niet ingebouwd in de Klaverjas Apps want de regels rondom kraken wijken te veel af waardoor je teveel opties en mogelijkheden krijgt (en teveel plekken waar het mis kan gaan).

Deze Apps ondersteunen Kraken als het goed is volledig (kraken, rekraken en superkraken). Notering van punten is per 10-tallen en de winnaar wordt bepaald op basis van het minste aantal kruizen aan het einde van 16 potjes (ofwel een wilde boom). Schoppen dubbel is optioneel ook aan te zetten waardoor je in 1 potje meer dan 2500 zou kunnen halen (en 16 strafkruizen). Je kan zelfs (als je echt wil) Kraken op basis van de Rotterdamse spelregels.

Er zijn nu twee nieuwe Apps nagenoeg klaar: Kraken en Kraken HD. Ze zijn al door een paar testers goed onderhanden genomen, maar de tijd is rijp voor een bredere test.

Kan je goed Kraken en vind je het leuk om de App te testen en feedback te geven, neem dan even contact met mij op op support (at) knippie (dot) com
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beta testers gezocht gloednieuwe iPad app dreamixstudio iPad Apps 2 24-03-11 11:08
Beta testers gezocht nieuwe iPhone app leppam iPhone Apps 0 29-06-10 22:51
Testers gezocht cooliphone Chat en geruchten 15 12-01-09 23:45
Gezocht beta testers ideveloper Archief 33 02-08-08 12:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:50.