Nieuwe indeling in App Store: top 20 bij elke categorie discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) De app store is vernieuwd! ziet er mooi uit...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
App-store vernieuwd
De app store is vernieuwd!
ziet er mooi uit |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
wat is er veranderd dan? Ik zie geen verschil..
|
|
||||
|
||||
Denk dat hij de vernieuwing bedoelt van firmware 2.1 naar 2.2.
Maar dit was al wel bekend hoor, vmaxbeast. Voortaan eerst een beetje zoeken van de vernieuwingen van firmware 2.2.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Is that all? Dus alleen de categorieen hebben er bepaalde rangordes bijgekregen.. Verder same old? En niet zo bijdehand reageren aub, nergens voor nodig
|
|
||||
|
||||
Gezellig forum zeg.
Dit is mijn laatste |
|
||||
|
||||
Het is misschien handig in de toekomst, als je weer iets post, om ook aan te geven wat er dan aangepast is. Dan voorkom je zulke opmerkingen. Ik hoop dat je je hierdoor niet laat afschrikken dit mooie forum niet meer te bezoeken.
|
|||
|
|||
Citaat:
Sommige mensen moeten eens nadenken hoe ze iets op papier zetten en anderen hoe ze het moeten lezen.. Als we om zoiets al gaan klagen gaat het gewoon nergens heen. Dus LEES eerst de tekst en kijk naar de emoticons, dan zie je dat het niet altijd serieus is.
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik vind de verbetering in de App Store wel beter.
Ik had alleen met de update wel meer veranderingen verwacht.. |
|
||||
|
||||
Nieuw App Store Design
De App Store word steeds leuker en vooral makkelijker te gebruiken.
Vanavond is er een nieuwtje bijgekomen. Je hebt nu in je ''Games'' Gedeelte heel wat categoriën erbij gekregen (net zoals in iTunes zelf). Screenshots: Check it out! |
|
||||
|
||||
//samengevoegd
|
|
||||
|
||||
Nieuwe indeling in App Store: top 20 bij elke categorie
Apple heeft elke categorie in de App Store nu voorzien van een aparte top 20 van betaalde en gratis applicaties. Ontwikkelaars die zich nu nog steeds niet goed kunnen profileren kunnen zich aansluiten bij ImproveTheAppStore.com.
Lees verder over: Nieuwe indeling in App Store: top 20 bij elke categorie |
Labels |
app store, categories, design, games |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nieuwe Categorie in App Store | vmaxbeast | iPhone Apps | 1 | 25-11-08 10:31 |
|
|