Map applicatie? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) hey, 'k vind het rot dat ik altyd door al die onoverzichtelijke pagina's moet scrollen om aan een app te geraken op men iphone. Hierdoor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Map applicatie?
hey, 'k vind het rot dat ik altyd door al die onoverzichtelijke pagina's moet scrollen om aan een app te geraken op men iphone. Hierdoor vroeg ik me af ofdat er geen "map-applicatie" of zoiets bestaat of uitkomt.
Zou handig zijn, alles in mapjes zetten en benoemen bv. games ... . Bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik zie dat je geen jailbreak hebt. Dan kan het niet. Als je een jailbreak hebt kun je categories gebruiken. Zie hier.
|
||||
|
||||
Citaat:
Bedankt. |
|
||||
|
||||
Ik heb in plaats van mapjes, elke catogorie op een andere pagina staan, werkt voor mij erg goed
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Map in map op iPad zoals op Iphone | gserban | iPad algemeen | 8 | 12-09-10 00:11 |
Map reservekopie | AppiePhonie | Archief | 1 | 07-02-10 16:29 |
Iphone map | Riiccardo | Archief | 4 | 15-07-09 20:52 |
Map sms applicatie gewist. | spacerpower | Unlock [archief] | 0 | 25-02-08 17:20 |
|
|