Sms inplannen? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het al mogelijk om met een bepaalde app smsjes in te plannen zodat ze om een bepaalde tijd verstuurd worden? Alvast bedankt!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Sms inplannen?
Is het al mogelijk om met een bepaalde app smsjes in te plannen zodat ze om een bepaalde tijd verstuurd worden?
Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat zou naar mijn weten inhouden dat die app op de achtergrond moet kunnen blijven draaien en volgens mij is dat nog steeds niet mogelijk zonder een jailbreak.
maar zeker weten doe ik het niet |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik ben ook op zoek naar een app die dat kan waarmaken(met oog op oud en nieuw)
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
idd, contact opnemen lukt niet. 2 e-mailadressen geprobeerd op die site maar lukt niet. Wachten tot een andere app denk ik
Laatst gewijzigd door stefaaaan; 26-02-09 om 01:14. |
|
|||
|
|||
nog niks mogelijk?
|
|
|||
|
|||
Auto sms
Hallo
weet iemand of er al een programma is om geplande smsjes automatish te sturen? Bijvoorbeeld; hans word 21okt. 30 jaar, ik stel nu vast een sms in voor die dag en hij word automatish verstuurd als het zo ver is. Alvast bedankt |
|
||||
|
||||
// Discussies samengevoegd.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Ik ben ook benieuwd of dit met de mail app op de iphone kan
|
|
|||
|
|||
Text Later
ik had op internet een iphone tooltje gevonden text later
dit zou dus de sms berichten later sturen dit is echter een tooltje van de amerikaanse itunes store en ik kan deze niet downloaden mijn vraag kan deze toch nog downloaden zonder mijn andere tools kwijt te spelen of is er via sydia een vergelijkbaar tooltje beschikbaar alvast bedankt |
|
||||
|
||||
Je kan een tweede account aanmaken voor de Amerikaanse App Store (handleiding). Het is perfect mogelijk om vanaf beide account (je Nederlandse en Amerikaanse) applicaties te installeren op je iPhone.
Ik heb de app trouwens eens bekeken en er is een goede reden waarom deze niet in de Nederlandse of Belgische App Store staat. Werkt namelijk alleen in US of Canada. |
|
|||
|
|||
Citaat:
dat had ik dus niet gezien bedankt is er een alternatief voor dit?? via sydia dan of zo |
|
||||
|
||||
// Discussies samengevoegd.
Citaat:
Via Cydia kan je iPhone Time4SMS installeren (Vroeger beter bekend als SMSCron) |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
We zijn een tijdje verder, iemand al een leuke app hiervoor gevonden?
|
|
|||
|
|||
Nog steeds neit?
heb zelf rondgezocht maar niks gevonden |
|
|||
|
|||
Ten eerste; de standaard applicaties van Apple zoals: iPod, Telefoon enz. kunnen wel al zonder jailbreak in de achtergrond draaien dus daar zal het niet aan liggen. Alleen is deze functie niet beschikbaar zonder jailbreak. Via BiteSMS kan het sinds de nieuwe update!
Aan je profiel te zien heb je al een jailbroken iPhone dus.. installeren! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Krijg de heletijd het sms bericht geluid terwijl ik geen sms ontvang | jaapdeknaap | iPhone algemeen | 2 | 16-03-10 12:31 |
Werkt free texting sms? Is sms dus gratis? | erikroeier | iPhone Apps | 5 | 18-05-09 20:50 |
|
|