Sim City of Rolando? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hej, Wat vinden jullie de beste game voor je iphone? Sim City of Rolando of geen van beide? ### MET RONALDO BEDOEL IK ROLANDO, EXCUSES ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
Bekijk resultaten enquête: Ronaldo of Sim City? |
|||
Ronaldo | 6 | 26,09% | |
Sim City | 12 | 52,17% | |
Geen van beide | 5 | 21,74% | |
Aantal stemmers: 23. Je mag niet stemmen in deze enquête |
Discussietools | Weergave |
|
||||
|
||||
Sim City of Rolando?
Hej, Wat vinden jullie de beste game voor je iphone?
Sim City of Rolando of geen van beide? ###MET RONALDO BEDOEL IK ROLANDO, EXCUSES VOOR MEN FOUT ( maar weet niet hoe te veranderen)###
Mooie zwarte iPhone 3G 16Gb FW: 3.0 Legaal gekocht in Fnac (België) Laatst gewijzigd door jpke; 26-12-08 om 12:50. Reden: foutje |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ronaldo die kennen we niet
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Vind ze allebei te duur.. Ik ben waarschijnlijk een van de weinige die sim city nooit gespeeld heeft, en rolando ken ik ook niet, dus dan is 8 euro een boel om een spel uit te testen..
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
ik heb ze allebij. als je een fan bent van simcity, of er ooit een heb gespellt en het eluk vond, zou ik voor simcity gaan. anders rolando. het zijn allebei topgames.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik zelf heb beide games gekocht, ondanks me gebrek aan ervaring. Beide spellen zijn erg leuk en makelijk te bedienen. Zonder ervaring lukt het makelijk de games na een paar minuten te spelen. Mijn voorkeur gaat wel naar simcity omdat dat een erg leuk spel is en erg verslaven(lees review van IPC-> sorry kan geen link geven zit op me iTouch ) de game rolando is ook erg leuk maar soms ook heel irritant, maar misschien voor jou de moeite waard(later). Dus Simcity is mijn tip voor jou!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ghehe ook ik heb nooit simcity gespeeld, maar het lijkt me wel een heel leuk spel..alleen heb nu beelden gezien en twijfel of het echt zo geweldig is op de iphone, lijkt mij dat je zo'n spel op een grooootttt scherm moet spelen enja, dan is 8 euro wel veel vor als je nog zo je twijfels hebt... maar het spel zelf lijkt me dus wel top! |
|
||||
|
||||
Zijn allebei wel heel erg leuk!
Als je van een stad maken houd, neem dan Sim City. Als je echt puur van een spelletje spellen houd, neem dan Rolando.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Tips voor Sim City | Shorty007 | iPhone Apps | 76 | 11-01-10 21:36 |
|
|