Applicatie valt weg discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb het sinds enkele maanden problemen met problemen als ik applicatie als ik die opstart dan valt die meteen weg.. hebben meer mensen hier problemen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Applicatie valt weg
Heb het sinds enkele maanden problemen met problemen als ik applicatie als ik die opstart dan valt die meteen weg.. hebben meer mensen hier problemen mee?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb ik ook, probleem kan tijdelijk opgelost worden door 1) een nieuwe applicatie te downloaden en installaren via itunes of 2) in itunes bij geinstalleerde applicaties dubbel te klikken op 1 applicatie. Dan verschijnt een venstertje om je wachtwoord in te geven, wanneer je dit doet dan is het probleem ook verholpen. Bij mij kwam het probleem in eerste instantie overigens wel terug, toen heb ik ook nog de gepatchede mobileinstaller file opnieuw geinstalleerd.
|
|
||||
|
||||
Wat je ook altijd kan proberen is ff rebooten da werkt ook meestal
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
en er zijn legio gratis apps te vinden natuurlijk.
rebooten werkte bij mij niet. |
|
|||
|
|||
Bedoel je uitzetten en opnieuw opstarten?
dat werkt inderdaad bij mij ook niet |
|
||||
|
||||
Citaat:
Harde reset al geprobeerd? Home- en sleepbutton op je iPhone tegelijk ingedrukt houden totdat de iPhone vanzelf uitgaat en opnieuw opstart.
|
|||
|
|||
heb 't probleem nu weer niemand een andere oplossing als bovenstaanden ?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3g valt weg... | robeminem | Archief | 1 | 17-12-09 22:01 |
Cydia valt weg.... | mvp | Jailbreak apps en thema's | 9 | 19-03-09 14:49 |
Muziek: streamitall valt weg | kimone66 | Muziek, foto & video | 1 | 02-12-08 07:53 |
Populaire Applicatie "Band" Valt elke keer weg | Cedric_iphone | Archief | 1 | 27-05-08 20:10 |
scherm valt weg | rubenowns | Archief | 5 | 04-02-08 22:04 |
|
|