iPint discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: You know those dumb beer apps for the iPhone, the ones that make your phone look like it's a glass of beer that empties ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hallo ik heb de ipint.ipa op site gevonden want hij is inderdaad nergens meer te krijgen. Ik heb het via iTunes 8.0 op mijn iPhone 3G Jailbreaked en Unlocked gezet maar telkens als ik dat doe krijg ik deze fout: ''Het programma iPint is niet op de iPhone geinstaleerd omdat het niet kan worden gecontroleerd.'' Wat kan ik er aan doen om de app toch op mijn iPhone te krijgen? Want op een legale wijze (via iTunes dus) kan ik het niet meer krijgen en de iBeer is drie keer niks.
|
|
||||
|
||||
Voor dergelijke info zal je elders moeten zoeken ...
(Verboden op dit forum, ook al heb je een "geldige reden" ) |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ik heb opeens spijt dat ik iPint verwijdert heb.
Ik heb nu iBeer slechtste app ooit!! |
|
||||
|
||||
Ik begrijp sowieso niet waarom mensen apps weer weg gooien. Zoveel ruimte kosten ze niet. Ik heb nu bijvoorbeeld 479 apps in iTunes staan, maar slechts een stuk of 30 daadwerkelijk op mijn iPhone. Altijd handig als er weer eens iets verdwijnt wat je toch weer wilt hebben. Gisteren wilde ik bijvoorbeeld Yahoo's OneConnect weer mobiel installeren, maar was ook ineens verdwenen uit de App Store. Stond gelukkig ook nog in iTunes. Op die manier maak ik mijn eigen App Store wel.
|
|||
|
|||
@ Nickmanzz: Hoe kom ik in de UK store?
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPint op iPod touch 3g | psp2000sam | iPhone Apps | 2 | 19-11-09 18:46 |
|
|