Maffia Live discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Maffia Live, Dit is een applicatie die ik vandaag tegen kwam in de appstore. Het is eigelijk bijne hetzelfde als iMob alleen werkt alles een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Maffia Live
Maffia Live,
Dit is een applicatie die ik vandaag tegen kwam in de appstore. Het is eigelijk bijne hetzelfde als iMob alleen werkt alles een stuk sneller. Wel moet ik zeggen dat alles er een stuk minder mooi uitziet en bijna nog geen plaatjes heeft. Zijn er nog meer mensen op iPhone Club die dit ook spelen? Mijne code is in ieder geval: 868466199 Coelers |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
0,79 hele centjes voor een Mob app die waarschijnlijk wel werkt ipv iMob en toch denk ik dat die bug-iMob leuker is
|
||||
|
||||
Zit je daarmee wel op hetzelfde netwerk? M.a.w. kan je dan nog steeds spelen tegen iedereen die iMob gebruikt? Ik vind het spel op zich namelijk wel leuk, alleen iMob had me al bijna zover dat ik mijn iPhone het raam uit wilde flikkeren, dus die komt er voorlopig niet meer op bij mij.
|
|||
|
|||
nee is een andere server,
Maar is zeker een aanrader. Al kan een iets mooiere interface geen kwaad. |
|
|||
|
|||
Rather than just add me via the Family Code, why not send me an Redeem Code to the email below?
From within Mafia the game, go to "My Concigliere", and enter my email address (aardbei9999@hotmail.com) where it says "Invite by Cell# or Email". When I get the email and input the redeem code, we BOTH get $10,000 of game currency for free!!! (and of course, be buddies on the same team) Send the Redeem code to: aardbei9999@hotmail.com Fam code: 528215684 |
|
|||
|
|||
Citaat:
Mijn family code: 193348648 GrtZ, S@mmy Laatst gewijzigd door S@mmy; 23-01-09 om 22:27. |
|
|||
|
|||
Mja de interface van imob is beter, maar al dat crashen en bugs trek ik echt net meer. Ik hoopte dat v1.01 nog wat fixte maar dit maakt het alleen erger...
Mafia live is in ieder geval erg leuk enne mijn code voor mafia live: 177121236 |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
hmmm, blijkbaar is 0,79 euro voor de meesten een brug te ver
167760879 |
|
|||
|
|||
voeg me toe:
306219315 |
|
|||
|
|||
788 804 870
|
|
|||
|
|||
Ik ben echt zo blij met deze app, deze doet het tenminste.
Ik heb iedereeen toegevoegt, voeg mij ook toe: 181256544 |
|
|||
|
|||
Idd met alle respect voor de andere Mafia Game.
Maar deze loopt goed op de Iphone. Ik heb al wat mensen toegevoegd, en mijn nummer is 233723597 Onder de naam Harley |
|
|||
|
|||
Cool spel idd beter dan iMob..
Voeg me toe! 180 671 478 |
|
|||
|
|||
741859136 (Filthy Dragon)
Tot zo ;-) |
|
|||
|
|||
245968159
Dullek |
|
||||
|
||||
Mafia doet soms wel gek!
Ik heb eindelijk een HotDog tent, zou ik er 700 dollar bij moeten krijgen iedere 50 minuten, zijn dat er maar 200!! Als ik een Shack koop krijg ik niet iedere 50 minuten +300 maar -200!!!
Wat een shit spel zo zeg! Wie heeft ook zulke rariteiten? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je helemaal geen wapens, auto's of wat dan ook hebt gekocht met onderhoudskosten, dan is dat inderdaad vreemd, ja... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik had ook zoiets van, koop wat grond en zet er wat op. Dan kan ik al die wapens en auto's bekostigen... Helaas de winstmarge is bedroevend laag zoniet negatief, in sommige gevallen. Mja de crisis zullen we maar zeggen he |
|
|||
|
|||
grafisch niet een topper maar zelfde werking als imob... als imob het goed verbeterd stijgt die er toch echt ver boven uit vergeleken bij imaffia
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
live clock en live weather werken niet bij mij 3.0 | crystalclear | Jailbreak apps en thema's | 53 | 28-04-10 22:47 |
Nieuwe Familie Maffia Live | vanderkruk | Archief | 2 | 01-03-09 21:28 |
|
|