Rolando update vraagt om te kopen. discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een tijd geleden Rolando 1 gekocht en nu staat er een update voor. Als ik hem wilt downloaden krijg ik een popup voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Rolando update vraagt om te kopen.
Ik heb een tijd geleden Rolando 1 gekocht en nu staat er een update voor. Als ik hem wilt downloaden krijg ik een popup voor mijn neus dat ik hem moet kopen. Hebben meer mensen dit al eens gehad?
Hier nog een voorbeeld.
Leef van dag tot dag, morgen ben je alles kwijt misschien. Laatst gewijzigd door sponzert; 04-09-09 om 01:17. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zojuist ook de update binnengehaald, ik hoefde er niet nogmaals voor te betalen.. Probeer het eens via iTunes op je PC.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
itunes vraagt update van 4.02 maar 4.01? | mikedezanger | iTunes | 1 | 03-10-10 21:54 |
itunes vraagt update naar 3.1.2 en ik heb reeds 3.1.3 ? | bunne | iPhone Apps | 0 | 28-02-10 22:16 |
|
|