Beste 'To-Do'-app? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Na vele te hebben uitgeprobeerd komt bij mij ToodleDo het beste uit de bus. Het synchroniseert ook vlekkeloos met de takenlijst van Microsoft Outlook!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Na vele te hebben uitgeprobeerd komt bij mij ToodleDo het beste uit de bus. Het synchroniseert ook vlekkeloos met de takenlijst van Microsoft Outlook!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ik ben inmiddels ook al een tijdje aan het proberen:
- ToDo's: mooi icoontje en heel simpel. Maar eigenlijk iets te simpel. Aan de andere kant is al die poespas eraf wel overizichtelijk en makkelijk. Geeft ook mooi zo'n alarmerend cijfer weer van acties nog te doen. - 2Do Lite; Tsja, werkt goed. Mag wat sneller opstarten. Denk dat deze opzich wel gaat werken. Zou van mij dmv een cijfer het aantal taken mogen weergeven op het icoontje. Zal de betaalde versie wel hebben. Icoontje geen aanwist voor homescreen. - aNote: nee, is het niet. Je kunt veel zelf instellen, dat is mooi. Maar het is te rommelig en te onoverzichtelijk (al die achtergrondjes). Erg veel tijd nodig om het allemaal een beetje door te hebben. Ai! Toodledo heeft wel een erg lelijk icoontje! Laatst gewijzigd door Timmeh_; 11-02-10 om 19:54. Reden: EDIT-functie gebruiken a.u.b. |
|
|||
|
|||
Ik vind 2Do echt een aanrader, duidelijk en overzichtelijk. Je krijgt gelijk een icoontje in beeld als je die dag een taak te doen hebt zoals hierboven staat beschreven. Alles is makkelijk in 1 oogopslag te zien! Ik gebruik 'm dagelijks en heb geen behoefte aan een andere To-do app.
|
|
|||
|
|||
toodledo is geweldig
Ik gebruik sinds een maand toodledo om taken uit outlook te syncen.
Helemaal geweldig. Ik hang er categorieën aan (om bijv projecten te scheiden) en alles synced draadloos realtime tussen kantoor (pc) en privé (imac) en ik heb het ook nog eens op mijn iphone. Geweldig. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Heb vele gehad maar 2Do is voor mij een van de beste To-Do apps. En ook met sync (PC en MAC).
Erg mooie weergave en overzichtelijk. 10 punten.... Laatst gewijzigd door Dragon; 03-03-10 om 11:47. |
|
|||
|
|||
pocket informant !!! Zijn er nog andere progsjes dan
|
|
|||
|
|||
Todo App gezocht@!
Ik heb dus een app nodig wat tasks naar je Ipod pusht. Dus, stel je voor, ik heb een paar dingen die ik moet doen, dan vergeet ik die app op te starten, maar dan pusht hij de gegevens wel naar mijn iPod en verschijnt er zo'n badge. 2Do is perfect, behalve voor het feit dat ik constant de app moet opstarten, elke dag. Is er zo'n app? En is ie ook een beetje gebruiksvriendelijk?
|
|
|||
|
|||
Todo misschien?
Check de volgende twee site's voor meer informatie over deze applicatie - http://appigo.com/todo - algemene informatie - Alerts | Remarkable iPhone Applications - informatie alerts Kosten: €7,99 ($9.99) Succes ermee Edit: Wi-Fi- (in jouw geval) of een 'cellular data network' verbinding is wel vereist. Laatst gewijzigd door iKnidreeg; 28-04-10 om 18:14. |
|
|||
|
|||
POcket informat
Kalender en todo en volledig te syncen online |
|
||||
|
||||
// Discussies samengevoegd.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Pocket informant geeft ook niet automatisch via een badge aan hoeveel taken je die dag nog open hebt. Hiervoor moet je wel de app openen. Aangezien ik toch wel elke dag mijn agenda gebruik is dat voor mijn geen probleem, ik ben er dan ook super tevreden mee.....
|
|
|||
|
|||
2Do blijft voor mij de beste todo app
|
|
|||
|
|||
Toodledo werkt fijn, en je kan het online op je pc bekijken.
|
|
|||
|
|||
Zijn er ook todo applicaties waarmee je lijstjes kan delen met anderen?
|
|
|||
|
|||
Is er een app, die je Google tasks synchroniseerd? En dan bedoel geen safari app.
|
Labels |
list, lists, omnifocus, things, todo |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beste Agenda App | hawknl | iPhone Apps | 115 | 02-02-13 19:22 |
Beste IM app | calvinbenik | iPhone Apps | 4 | 29-04-11 00:54 |
Beste Camera app | Maradona10 | iPhone Apps | 10 | 04-08-10 20:59 |
Beste Background / App switcher app | trevisnl | Jailbreak apps en thema's | 2 | 14-03-10 12:27 |
|
|