US-only Applicaties discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat zijn de Applicaties waarvoor je echt een US iTunes account moet maken?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
US-only Applicaties
Wat zijn de Applicaties waarvoor je echt een US iTunes account moet maken?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat zijn de applicaties die in de US iTunes store staan. Lijkt mij toch duidelijk
Snap je vraag niet echt. Als je niet echt op zoekt bent naar iest, zal je het dus ook niet missen
|
||||
|
||||
Ik heb al veel gelezen dat er applicaties zijn die je alleen kan kopen in de US store. Alleen weet ik niet meer welk
|
|
|||
|
|||
Last.fm (volgensmij ook UK enzo).
AIM en nog wat anderen |
|
||||
|
||||
Bedankt dat is al iets
|
|
||||
|
||||
Koop AppSniper en zet die op US Store, ik denk dat je de US Store snel zal beu zijn als je al de US applicaties ziet die bij ons niet beschikbaar zijn...
|
|
||||
|
||||
Diner Dash zou ik wel graag willen, is ook US only, maar heb (nog) geen us-account..
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Jammer dat mijn bericht is verwijderd, had het wel verwacht, maar oke.
Erg jammer dat Apple zo erg dingen wil beperken in jouw eigen iPhone, maar gelukkig zijn er omwegen. |
|
|||
|
|||
Diner Dash staat bij mij gewoon in de Nederlandse appstore....
|
|
||||
|
||||
Nog niet eens gezien! Toen ik me iPhone (begin augustus '08) kocht had me vriend m al op zijn iPhone staan, maar ik kon m nergens vinden, hij had m idd in de US-Store gekocht.. Ik toen maar opgegeven.. Thanx voor de tip!
|
|
|||
|
|||
Graag gedaan.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: Ik mis applicaties? | Remonipodtouch | Jailbreak | 6 | 10-05-09 15:12 |
Onderwijs applicaties | Planeten Paultje | iPhone Apps | 2 | 22-12-08 12:16 |
Applicaties | Fitz | Unlock [archief] | 6 | 24-04-08 20:19 |
|
|