Eredivisie webap discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Ik gebruikte tot voor kort relelmatig de webap van de eredivisie, eredisie.touchfans.nl maar sinds kort krijg ik de melding dat "safari de pagina niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Eredivisie webap
Hi,
Ik gebruikte tot voor kort relelmatig de webap van de eredivisie, eredisie.touchfans.nl maar sinds kort krijg ik de melding dat "safari de pagina niet kan openen omdat de server niet bereikbaar is"!?!? Weet iemand hier iets van?? Gr, Pat.
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Naar mijn idee is die site niet meer beschikbaar..
Als je hem opent in je gewone browser op je pc dan werkt hij ook niet.. |
|
|||
|
|||
zijn hun gestopt ofzo? Meerdere sites doen het niet meer?
|
|
|||
|
|||
gewoon teletekst erop zetten
|
|
|||
|
|||
ik gebruik altijd livescore. LiveScore.com - Soccer Live Scores, wordt supersnel geupdate. Als je met je iphone naar de site gaat opent ie vanzelf een speciale iphone site. Erg handig voor het bijhouden van scores onderweg!
|
|
|||
|
|||
My Football is een wereldapp als je iets van geld wil uitgeven.
|
|
|||
|
|||
Tevreden over My Football, ik hoor veel negatieve geluiden over bereik en uitval. wat zijn jou ervaringen?
|
|
|||
|
|||
echt een heel slecht programma, wordt veel te laat bijgewerkt etc. dan kan je nog beter wachten tot ze het in het stadion omroepen...
Greetz. |
|
||||
|
||||
Jij wil het eerder in je app hebben dan dat ze het omroepen?????
|
|
||||
|
||||
My football Pro is echt top, het is beter dan elke voetbalwebapp. Zeer uitgebreid en veel mogelijkheden. Over het crashen: dit gebeurt, maar slechts héél weinig!
Twijfel niet!
|
|||
|
|||
en toch is de nos teletekst app nog het snelst en start sneller op dan meeste apps... alhoewel livescore app is ook erg goed
|
|
|||
|
|||
VI Alert.
Werkt 100% goed. Altijd snel updates. Scheelt amper met goal tijd. Goeie app! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: eredivisie op iphone | Colburners | Muziek, foto & video | 5 | 14-05-11 02:43 |
eredivisie | thijsotjuh | iPhone Apps | 3 | 17-08-10 17:12 |
MobiNews Eredivisie Live | Trapani | iPhone Apps | 0 | 21-08-09 06:39 |
eredivisie live | goodlife | iPhone Apps | 1 | 30-10-08 14:41 |
|
|