iPhone Web applicatie discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen! Ik heb zelf nog geen iPhone, maar hij is onderweg naar mijn huis! Nou heb ik een vraagje. Ik heb zojuist iWebKit 4.01 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone Web applicatie
Hallo mensen!
Ik heb zelf nog geen iPhone, maar hij is onderweg naar mijn huis! Nou heb ik een vraagje. Ik heb zojuist iWebKit 4.01 gedownload. Ik heb zelf al vrij wat ervaring met HTML (MBO Interactief Vormgeving ). Is het nu erg moeilijk om een website te bouwen? Is het nodig om andere languages te leren? Groetjes Cavialord |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Met de iWebKit en HTML-ervaring is het een eitje!
Ik doe HBO Communicatie & Multimedia Design, dus had ook al de nodige ervaring, maar had nog nooit van de iWebKit gehoord.. Alsnog was mijn eerste iPhone-site in 10min klaar!
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
Oke, dankje!
Haha, toeval. Mijn broer heet ook Tim en woont in Beverwijk xD |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Haha! Dit ga je nooit geloven.
Mijn broer haat iPhones xD Maarja hij is 31 en heeft een vriendin Nicolette (misschien ken je ze.. ) |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ok! Prima. Bedankt voor je hulp.
Ik ga maar eens aan de slag met m'n website! Groetjes |
|
||||
|
||||
iWebKit is inderdaad heel makkelijk en goed als je gewoon een aantal semi-dynamische paginas wilt. Wat ik daarmee bedoel: Zonder AJAX en meerdere-paginas-in-een. Als je dat laatste wel wilt kun je WebApp.net(.free.fr als website) gebruiken. Maar ikzelf vind iWebKit goed genoeg
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Blackberry web'n walk op iPhone | rvr2000 | Odido (T-Mobile) | 0 | 04-02-10 11:52 |
Web applicatie als een echte "App Store app" opstarten | S¡mon | iPhone Apps | 0 | 19-09-09 15:09 |
iPhone 2G met web 'n walk plus | iTommie | Odido (T-Mobile) | 5 | 21-03-09 17:08 |
|
|