Hoeveel App Store apps heb jij in iTunes staan? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) @ Inn.art Ik zie nu je edit in je vorige post, maar ik dacht al! 600 euro!!! Nu staat er 60......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
@ Inn.art
Ik zie nu je edit in je vorige post, maar ik dacht al! 600 euro!!! Nu staat er 60...
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Hen inderdaad voor 3 betaald, beetje jammer, maarja heb ik vaker gehad Ik heb ook verkeersinfo gekocht voor de volledige prijs, en die vink dus voor geen meter werken, komt een week later file info uit, werkt perfect en is gratis.. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Spoiler
Gelukt! Dank voor alle hulp, Mario! PS, een spoiler maken is voor een niveau hogern dus dat kan 'k nog niet... Maar tis al een begin, hé! Laatst gewijzigd door King1987; 04-03-09 om 20:11. Reden: Spoiler gemaakt :) |
|
||||
|
||||
Eigenlijk, is het mogelijk voor Apple om meer homescreens te maken zodanig dat er meer apps op je apparaat kunnen? En moet dit in een update of een geheel nieuwe versie van de iphone / touch? Want het begint nogal krap te worden bij mij... En k'eb ook geen zin om mijn leukste apps zoals Bomber online of BIA te verwijderen voor een ander... Is dat bij jullie al het geval?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Op dit moment is het enkel mogelijk met een jailbreak. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
En dan 25 * 9 mapjes (categories) vol met apps.. hoeveel kan je daar eigenlijk in kwijt?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Gebruik geen Categories... Iig, met FCBS, FiveiRows en Five Icon Dock geinstalleerd kun je 230 apps op je iPhone hebben. Als dat nou nog niet genoeg is voor sommige mensen? |
|
|||
|
|||
?
Maar er móet meer kunnen.. Stel dat er 16 in een mapje kunnen (misschien kunnen er ook mapjes in mapjes (in mapjes in mapje...) ), dan kunnen er dus 9*25*16 apps op je iphone.. Misschien meer als je je apps ook nog eens verbergt met ipoof .. agh.. laat ook maar |
|
||||
|
||||
Die van mij zat ook helemaal vol, maar had ook 8 snelkoppelingen naar websites, die heb ik nu allemaal is 'Web Apps' staan, scheelt weer ruimte
|
Labels |
app store apps, applicaties, hoeveel apps, iphone, itunes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoeveel apps heb jij nu | T.Verhoeven | Chat en geruchten | 19 | 18-08-10 20:57 |
23 juli verkoop iPad NL store, welke software heb jij? | MichaelJ | iPad algemeen | 11 | 23-07-10 21:45 |
Welke App heb jij ontwikkeld? | Gekko | Archief | 1 | 13-09-09 22:07 |
Hoeveel uur heb jij al met je Iphone gebeld ? | Frits | Chat en geruchten | 3 | 04-11-08 17:51 |
|
|