Hoeveel apps heb jij nu discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds Ios4 kan je standaard applicaties in mappen doen. Zelf maak ik hier dan ook gebruik van en heb ik 480 apps erop gezet. (veelal ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoeveel apps heb jij nu
Sinds Ios4 kan je standaard applicaties in mappen doen. Zelf maak ik hier dan ook gebruik van en heb ik 480 apps erop gezet. (veelal spelletjes ) Gelukkig heb ik nog niet gemerkt dat de Iphone er trager op wordt!
En hoe is dat bij jullie? Ook 100-en apps, of houden jullie het bij een 10-tal? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Leuke topic
Ik heb er zelf nog niet zo veel op staan. Heb er wel al heel wat gehad maar gooi het er weer af als ik er niet veel mee doe. De volgende apps heb ik nu om mijn iPhone 4 staan: Plu Nu Telegraaf Buienradar Marktplaats Zoek & Vind TomTom Benelux Weather Pro Messenger Belstatus Google Earth FarmVille Hyves Teletekst Skype Uitzending Gemist En de standaard apps natuurlijk. Misschien kom ik hier nog iets leuks tegen wat ik er bij kan zetten
|
|||
|
|||
Ik zit nu rond de 150..van alles en nog wat, veelal games.. Plus de bekendste apps ofcourse en standaard apps.. Worden er vast nog meer maar gooi ook zo nu en dan wat zaakies weg lolz..
|
|
|||
|
|||
Op mn iPhone 144 en op mn iMac staan er 729.... Lang leve vaders
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik zit niet al tever meer van de 500 apps maar ben wel eerlijk om toe te geven ik de meeste niet meer gebruik of deze er niet meer opkunnen wegens te weining plaats, ik zet er alleen degene op waarvan ik zeker ben ik ze nog eens nodig heb of gewoon zal gebruiken en ik schaf meer en meer apps ook aan die echt nuttig zijn en die ik kan gebruiken.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoe ervaar jij TomTom op je iPhone 4 ? Hoorde dat er veel problemen zijn met de GPS, teminste TT weet niet hoe ze de GPS moeten gebruiken in een TomTom oid. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ervoor gebruikte ik toch wel meer navigon of eens iets anders maar tomtom heeft nu toch wel de voorkeur. Er is maar 1 nadeel aan al die gpsen; geen enkele is goed genoeg wat flitspalen aanduideing betreft en daarmee bedoel ik je altijd plaatsen zal tegen komen vroeg of laat waar er palen staan maar ze deze niet aangeven omdat ze er nog niet instaan, zo ben ik bijna geflitst geweest in wetteren, die palen stonden er mss nog geen 4 tal weken, gewoon midden van de baan (waar geen lichten staan bedoel ik) en das echt verrassend zeker als je op zo'n baan rijd waar dit uitdaagt om makkelijk 100 te gaan rijden, heel het boeltje net op tijd kunnen toekloppen . |
|
|||
|
|||
Hoe duur is de tom tom app eigenlijk of is die gratis? of andere navigatie kosten die geld?
|
|
|||
|
|||
Mijn apps:
Laatst gewijzigd door RubenTheys; 03-08-10 om 13:46. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
// Verplaatst
|
|||
|
|||
37 haha en vind het meer dan genoeg
|
|
|||
|
|||
stuk of 40
|
|
|||
|
|||
Wat een bergen apps.. zelf heb ik er 11
|
|
|||
|
|||
Mijn apps:
Hele lijst maar het meeste gebruik ik wel
|
||||
|
||||
Momenteel 116 geïnstalleerd, maar in iTunes zijn er dat een pak meer.
|
|
|||
|
|||
volgens itunes heb ik er 67. waaronder ook ipad apps.
|
|
|||
|
|||
Heb er (voorlopig) 110 staan.
|
|
||||
|
||||
Ik heb er 180, die lang niet allemaal (meer) op mijn iPhone staan. En van de apps die daar wel op staan moet ik er ook nog minstens de helft weer afmikken omdat ik ze zelden of nooit gebruik c.q. speel.
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welke Ipad heb jij? | Guest-20190430163756 | iPad algemeen | 357 | 22-01-11 01:07 |
Hoeveel App Store apps heb jij in iTunes staan? | iMario | iPhone Apps | 30 | 06-03-09 12:24 |
Hoeveel uur heb jij al met je Iphone gebeld ? | Frits | Chat en geruchten | 3 | 04-11-08 17:51 |
Hoeveel mensen ken jij met een iPhone???? | Dolfijn | Chat en geruchten | 44 | 09-04-08 20:38 |
|
|