//

Games van de appstore downloaden lukt niet

Games van de appstore downloaden lukt niet discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Besten, Ik heb sinds kort een Ipod Touch gekocht, onlangs heb ik er ook wat applicaties opgezet en ik wou er ook een paar games ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-03-09, 22:17
nen touch nen touch is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 3
Standaard Games van de appstore downloaden lukt niet

Besten,

Ik heb sinds kort een Ipod Touch gekocht, onlangs heb ik er ook wat applicaties opgezet en ik wou er ook een paar games opzetten, ik krijg ze ( waren free ) van de store en komen in het download menu terecht. Na even te wachten kwam er een foutmelding (-3259 ), deze zei dat de applicatie niet kon gedownload worden vanwege een time out van de netwerkverbinding. Ik vind dit heel raar want het is maar bij enkele ( 4 tot nu toe ) applicaties, en ik kan nog steeds andere downloaden zonder problemen. Ook mijn internet werkt normaal dus ik zie niet echt in wat er fout kan zijn aan mijn netwerkverbinding.

Hopelijk is er iemand met een ( niet al te moeilijke, ben nl. geen computer technicus ) oplossing.

Dank.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-03-09, 22:50
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Probeer ze eens op je iPod touch te downloaden.
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #3  
Oud 12-03-09, 16:18
nen touch nen touch is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iMario Bekijk bericht
Probeer ze eens op je iPod touch te downloaden.
Hmm, heb thuis geen draadloos internet en weet ook niet zo direct waar ik er een kan vinden, maar dan nog... er moet toch een manier zijn om die error te voorkomen? :s
  #4  
Oud 28-03-09, 18:52
nen touch nen touch is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 3
Standaard

Dat probleem is al (gedeeltelijk ) opgelost, mijn vriend heeft draadloos en heb ondertussen de apps die ik wou.
Een ander probleempje (?) als ik op een site ga waar je fimpjes kan bekijken (niet youtube) komt er een wit scherm waar de film normaal afspeelt met in het midden een blauw legoblokje. weet iemand wat dit wil zeggen?
  #5  
Oud 13-10-10, 09:34
Herman17 Herman17 is offline
• iOS 8.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 21
Standaard

Heb vandaag tomtom gekocht via itunes store. Nu wil deze op mijn iphone 4 plaatsen. ik moet mijn computer machtigen en krijg steeds deze boodschap, Na even te wachten kwam er een foutmelding deze zei dat de applicatie niet kon gedownload worden vanwege een time out van de netwerkverbinding. Ik kan nog steeds andere downloaden zonder problemen. Ook mijn internet werkt normaal dus ik zie niet echt in wat er fout kan zijn aan mijn netwerkverbinding.

Hopelijk is er iemand met een ( niet al te moeilijke, ben nl. geen computer technicus ) oplossing.

alvast bedankt
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
appstore apps update lukt niet cgok iPhone Apps 0 15-02-11 17:27
Downloaden 4.2 lukt niet Ann1 iPhone algemeen 0 25-12-10 19:25
Ios4 lukt downloaden niet Toyon iPhone algemeen 0 26-06-10 14:24
Downloaden van bestanden lukt niet casimir iPhone algemeen 0 07-11-08 19:00
betaald games lukt niet gekke_turk iPhone Apps 2 20-10-08 16:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:50.