Games van de appstore downloaden lukt niet discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Besten, Ik heb sinds kort een Ipod Touch gekocht, onlangs heb ik er ook wat applicaties opgezet en ik wou er ook een paar games ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Games van de appstore downloaden lukt niet
Besten,
Ik heb sinds kort een Ipod Touch gekocht, onlangs heb ik er ook wat applicaties opgezet en ik wou er ook een paar games opzetten, ik krijg ze ( waren free ) van de store en komen in het download menu terecht. Na even te wachten kwam er een foutmelding (-3259 ), deze zei dat de applicatie niet kon gedownload worden vanwege een time out van de netwerkverbinding. Ik vind dit heel raar want het is maar bij enkele ( 4 tot nu toe ) applicaties, en ik kan nog steeds andere downloaden zonder problemen. Ook mijn internet werkt normaal dus ik zie niet echt in wat er fout kan zijn aan mijn netwerkverbinding. Hopelijk is er iemand met een ( niet al te moeilijke, ben nl. geen computer technicus ) oplossing. Dank. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Probeer ze eens op je iPod touch te downloaden.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat probleem is al (gedeeltelijk ) opgelost, mijn vriend heeft draadloos en heb ondertussen de apps die ik wou.
Een ander probleempje (?) als ik op een site ga waar je fimpjes kan bekijken (niet youtube) komt er een wit scherm waar de film normaal afspeelt met in het midden een blauw legoblokje. weet iemand wat dit wil zeggen? |
|
|||
|
|||
Heb vandaag tomtom gekocht via itunes store. Nu wil deze op mijn iphone 4 plaatsen. ik moet mijn computer machtigen en krijg steeds deze boodschap, Na even te wachten kwam er een foutmelding deze zei dat de applicatie niet kon gedownload worden vanwege een time out van de netwerkverbinding. Ik kan nog steeds andere downloaden zonder problemen. Ook mijn internet werkt normaal dus ik zie niet echt in wat er fout kan zijn aan mijn netwerkverbinding.
Hopelijk is er iemand met een ( niet al te moeilijke, ben nl. geen computer technicus ) oplossing. alvast bedankt |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
appstore apps update lukt niet | cgok | iPhone Apps | 0 | 15-02-11 18:27 |
Downloaden 4.2 lukt niet | Ann1 | iPhone algemeen | 0 | 25-12-10 20:25 |
Ios4 lukt downloaden niet | Toyon | iPhone algemeen | 0 | 26-06-10 15:24 |
Downloaden van bestanden lukt niet | casimir | iPhone algemeen | 0 | 07-11-08 20:00 |
betaald games lukt niet | gekke_turk | iPhone Apps | 2 | 20-10-08 17:37 |
|
|