betaald games lukt niet discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) goeden dag ik heb via apps store betaald games gedownload dat is wel gelukt maar probleem is ik moest me iphone restore via resevekopie zet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
betaald games lukt niet
goeden dag
ik heb via apps store betaald games gedownload dat is wel gelukt maar probleem is ik moest me iphone restore via resevekopie zet hij mijn betaald games niet in me iphone hij installeer wel dat zie ik boven het aantal mb's gaan ook weg maar ik zie hem niet in me iphone alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kan ze via de iStore gewoon opnieuw installeren zonder dat je er opnieuw voor hoeft te betalen.
|
||||
|
||||
Probeer eens via de iPhone help die in iTunes zit of er een oplossing tussen zit, ik heb ook een keer moeten restoren en bij mij werkte alles meteen...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: 18-10 betaald IMEIunlock.nl | rianne73 | Unlock | 44 | 11-01-11 11:52 |
Games van de appstore downloaden lukt niet | nen touch | iPhone Apps | 4 | 13-10-10 10:34 |
Betaald internet | telefoontje | iPhone Apps | 28 | 19-06-10 11:48 |
betaald apps | mustykief | Jailbreak apps en thema's | 3 | 21-06-08 22:03 |
Betaald emailaccount?! | NickNL | iPhone algemeen | 6 | 13-01-08 18:28 |
|
|