App gezocht: iphone op de PC presenteren discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) iPhone liefhebbers, Ik gebruik vaak Pocket Controller Pro om applicaties te tonen op een pc en connecten met de beamer en je kan een grote ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App gezocht: iphone op de PC presenteren
iPhone liefhebbers,
Ik gebruik vaak Pocket Controller Pro om applicaties te tonen op een pc en connecten met de beamer en je kan een grote groep mensen je applicaties showen. Wie kent er een App zodat je dit ook voor de iPhone kan doen? Ik moet binnenkort weer presentatie geven en wil images van iPhone op de de PC hebben. thanks Pieter (PS. iPresenter ken ik maar die is alleen voor Powerpoint) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kan met Veency je iPhone op je PC besturen.
Tight VNC werkt er goed mee. Of bedoel je dit niet?
|
||||
|
||||
Met welk programma geef jij dan je presentaties? Zoals je zelf aan aangeeft is iPresenter een afstandsbediening voor PowerPoint en je hebt uiteraard ook Keynote Remote..
En anders wordt het inderdaad een VNC
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
(Overigens heb ik nu een pc met vista en deze herkent niet eens mijn iPhone, nog een tip hiervoor? (behalve dan dat ik een mac had moeten kopen ) |
Labels |
images op pc, iphone op pc, ipresenter |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gezocht, Iphone app programmer. | juriaan22 | Archief | 0 | 14-06-08 02:28 |
|
|