Tweezzle: puzzelen met vogeltjes discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Tweezzle is een grappig puzzle spelletje in de stijl van Bejeweled en Jewel Quest. In het spel wordt je uitzicht verstoord door kleine vogeltjes. Het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tweezzle: puzzelen met vogeltjes
Het spel is hier te vinden: iTunes Store Laatst gewijzigd door bartweijers; 18-03-09 om 14:20. Reden: Verkleinen screenshots |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ziet er leuk uit, maar ik krijg de melding dat deze app niet in de Nederlandse AppStore te verkrijgen is..
Dat is dan wel weer jammer.. Vind het wel een leuk initiatief van de ontwikkelaar om je eigen foto's op te sturen!
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
Laatst gewijzigd door Timmeh_; 20-03-09 om 12:17. Reden: opmaak veranderd |
|
|||
|
|||
Dat is vreemd. Ik heb hem ook via de Nederlandse Appstore binnengehaald en toen ging het prima...
|
|
||||
|
||||
Ja, vind m nu ook..
Vind m wel te duur, Nederlander als ik ben |
|
|||
|
|||
Tja je kan natuurlijk ook een extra biertje bestellen op vrijdagavond in plaats van zoveel geld uit te geven aan een spelletje...
|
|
||||
|
||||
Te duur. Als hij op 80 cent komt koop ik hem
|
||||
|
||||
|
Labels |
game, puzzle, tweezzle |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|