Iemand iCall aan de praat gekregen? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het iemand gelukt om de app iCall aan de praat te krijgen? Je moet een nummer ter verificatie bellen, maar omdat er volgens mij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iemand iCall aan de praat gekregen?
Is het iemand gelukt om de app iCall aan de praat te krijgen? Je moet een nummer ter verificatie bellen, maar omdat er volgens mij geen juiste prefix voor staat, hoor je constant: dit nummer is niet in gebruik.
Deze app belooft gratis gespreken naar u.s. en Canada, net de twee landen die ik moet hebben. Mocht iemand een alternatief hebben, hoor ik het ook graag. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik probeer ook Nimbuzz icm een voipcheap.com account op mijn iPhone 3G te installeren. Echter onder Voip aanbieders, ander Voip account kan ik het juiste domein adres niet vinden, Als ik voipcheap.com invoer krijg ik steeds de melding: Fout, Remote Server not found. Welk domein adres heb jij ingevuld, ik begijp dat jij het wel in orde hebt gekregen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na update 3G weer aan de praat | nlrela | iPhone algemeen | 2 | 23-06-10 20:48 |
Ringtone aan de praat krijgen | cocob | Ringtones en Wallpapers | 0 | 03-03-10 16:04 |
niks horen als ik met iemand praat door de Iphone( speaker defect? ) | AhmedSamet | iPhone algemeen | 5 | 08-02-10 19:59 |
ik krijgtethering niet aan de praat! | Mitchje | Archief | 1 | 23-06-09 20:56 |
Krijg Wi-Fi niet aan de praat | bobke1 | Archief | 20 | 04-12-07 16:19 |
|
|