Na update 3G weer aan de praat discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb eindelijk mijn probleem kunnen oplossen (en zag dat zeer veel anderen hetzelfde probleem hadden). Na update naar iOS4 had ik geen internet via 3G ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Na update 3G weer aan de praat
Heb eindelijk mijn probleem kunnen oplossen (en zag dat zeer veel anderen hetzelfde probleem hadden).
Na update naar iOS4 had ik geen internet via 3G / UMTS meer. In de tussentijd 7 maal opnieuw geinstalleerd, maar nog steeds niets. Veel aanwijzingen gelezen over APN veranderen / aanpassen, maar die optie had ik niet in m'n telefoon (3GS, Swisscom - CH). Als je met je iPhone naar de volgenden site gaat Unlockit - APN Changer for your iPhone kan je de APN settings gemakkelijk inrichten en laten installeren op je iPhone. Duurde bij mij minder dan een minuut en heb nu weer gewoon internet ! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hi,
Hoe kan jij je APN settings dan wijzigen?? Citaat:
|
|
|||
|
|||
Als je goed leest .... schrijf ik dat ik dat niet kan / kon, omdat die optie bij mij niet aanwezig is / was !
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Ten einde raad, reeds 8u mijn iPhone weer aan de praat proberen krijgen | tripkip | Jailbreak | 0 | 21-05-10 23:42 |
ge update 3gs weer aan de gang krijgen | Mad Hankey | Jailbreak | 7 | 20-05-10 20:20 |
iPhone: Krijg iPhone niet aan de praat na update 3.1 | Sonett24 | Jailbreak | 2 | 04-10-09 13:51 |
iPhone 3G: Zibri praat weer | Michael | Unlock | 23 | 16-07-08 23:51 |
Krijg Wi-Fi niet aan de praat | bobke1 | Archief | 20 | 04-12-07 16:19 |
|
|