//

Na update 3G weer aan de praat

Na update 3G weer aan de praat discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb eindelijk mijn probleem kunnen oplossen (en zag dat zeer veel anderen hetzelfde probleem hadden). Na update naar iOS4 had ik geen internet via 3G ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-06-10, 06:41
nlrela nlrela is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 83
Standaard Na update 3G weer aan de praat

Heb eindelijk mijn probleem kunnen oplossen (en zag dat zeer veel anderen hetzelfde probleem hadden).

Na update naar iOS4 had ik geen internet via 3G / UMTS meer. In de tussentijd 7 maal opnieuw geinstalleerd, maar nog steeds niets.

Veel aanwijzingen gelezen over APN veranderen / aanpassen, maar die optie had ik niet in m'n telefoon (3GS, Swisscom - CH).
Als je met je iPhone naar de volgenden site gaat Unlockit - APN Changer for your iPhone kan je de APN settings gemakkelijk inrichten en laten installeren op je iPhone. Duurde bij mij minder dan een minuut en heb nu weer gewoon internet !
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-06-10, 14:19
Maggz Maggz is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 1
Standaard

Hi,

Hoe kan jij je APN settings dan wijzigen??

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nlrela Bekijk bericht
Heb eindelijk mijn probleem kunnen oplossen (en zag dat zeer veel anderen hetzelfde probleem hadden).

Na update naar iOS4 had ik geen internet via 3G / UMTS meer. In de tussentijd 7 maal opnieuw geinstalleerd, maar nog steeds niets.

Veel aanwijzingen gelezen over APN veranderen / aanpassen, maar die optie had ik niet in m'n telefoon (3GS, Swisscom - CH).
Als je met je iPhone naar de volgenden site gaat Unlockit - APN Changer for your iPhone kan je de APN settings gemakkelijk inrichten en laten installeren op je iPhone. Duurde bij mij minder dan een minuut en heb nu weer gewoon internet !
  #3  
Oud 23-06-10, 19:48
nlrela nlrela is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 83
Standaard

Als je goed leest .... schrijf ik dat ik dat niet kan / kon, omdat die optie bij mij niet aanwezig is / was !
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Ten einde raad, reeds 8u mijn iPhone weer aan de praat proberen krijgen tripkip Jailbreak 0 21-05-10 22:42
ge update 3gs weer aan de gang krijgen Mad Hankey Jailbreak 7 20-05-10 19:20
iPhone: Krijg iPhone niet aan de praat na update 3.1 Sonett24 Jailbreak 2 04-10-09 12:51
iPhone 3G: Zibri praat weer Michael Unlock 23 16-07-08 22:51
Krijg Wi-Fi niet aan de praat bobke1 Archief 20 04-12-07 15:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:36.