Zibri praat weer discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Op zijn blog heeft Zibri het volgende geplaatst Ik geef geen commentaar oordeel zelf Citaat: Hello??? Talks, lies, haters, fans. I'm sick of this! This ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Zibri praat weer
Op zijn blog heeft Zibri het volgende geplaatst
Ik geef geen commentaar oordeel zelf Citaat:
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Voelt zich blijkbaar serieus gebeten.
|
|
|||
|
|||
Misschien terecht? De hongerige massa wil een unlocktool...en diezelfde massa bepaalt voor een groot gedeelte ook de sfeer er omheen...
|
|
||||
|
||||
Die hackers moeten niet zo zeuren!
ze zitten al weken ons lekker te maken met filmpjes/foto's dat ze 2.0 al gekraakt hadden en nu moeten we ineens wachten. Wel balen ! |
|
||||
|
||||
Beter even wachten op een goede tool Dan een tool die je iPhone bricked en 114 is ook nog goed!
|
|
|||
|
|||
Precies!
Denk niet dat het de hackers zijn die zeuren maar die ondankbare mensen er omheen die het liefst gisteren al op 2.0 draaiden zonder zich daarbij te realiseren dat die hackers wel degenen zijn die het voor ons mogelijk maken om uiteindelijk op 2.0 te kunnen draaien. Een beetje meer dankbaarheid, respect en ook geduld kan helemaal geen kwaad... |
|
||||
|
||||
wat mij wel opvalt is dat, volgens Geohot, de exploit van ZiPhone niet meer werkt.
En nu zegt Zibri : Citaat:
|
|||
|
|||
Kortom Zibri is een scriptkiddy wat de exploits jat van andere apps..
|
|
||||
|
||||
Wednesday, July 16, 2008
Free thoughts... In the next days some people will release what they will call the ultimate unlocking tool for all iphones/ipods. While that is a nice proof of concept and a very good team work, I wish to tell you what's going to happen. Since a real jailbreak is not (yet) possible, they opted for a software upgrade, total internat firmware modification and custom firmware. For me, a real hack works this way: you upgrade to 2.0, run a program and in 4-6 minutes the phone works. That's because 4 to 6 minutes are needed to boot the phone a couple of times and modify a few bytes here and there. If you remember, the first iPhone came out in June 2007, ZiPhone came out in february 2008. Why so ? There were already ways to unlock and activate the iPhone, and I used them but were way too buggy and difficult for the unexperienced user. So I used the publicly available tools as a basis to craft a tool to do things safely, quickly and properly. It was just a command line tool which did what I needed. As new firmwares came out I had to totally rewrite all the tools used for it to work. When someone (iRev) saw it he pushed me to release it and since I partially used opensource tools I decided to make it opensource too. I have been accused of "stealing". In an opensource world that word is pure nonsense. Did every linux ditribution steal ? There are many programs around which used ZiPhone as a basis. Did I complain? IMHO, opensource is great because everyone can take the code, improve it, and re-release it in opensource form. That 'cycle' allows things to constantly improve based on people tastes and needs. About the 'soon to be released' hacks, think about the playstation or online games; you can crack them, but you won't be able to play online with legit buyers. Now think: what is an offline iPhone? A paperweight. That's what you're gonna have if (WHEN) apple decides to push a button. And this time they will. Apple did an impressive work. Not only technically but marketing wise. They have all my admiration and I am glad I contributed to all this. About me I will continue being a 'user' first and as usual I will try to improve things I use and to share with others so they can further improve things. If I can, obviously, and if and when I feel to. Be hungry, Zibri |
|
||||
|
||||
Dit is goede HUMOR!
|
||||
|
||||
Het is volgens mij duidelijk waarom ze niet zo hard lopen.
Omdat er op dit moment bijna niet los aan een g3 te komen is behalve met een abbo zullen ze niet zo hard lopen. Op het moment dat de losse handel op gang gaat komen (weet alleen nog niet hoe) zal het allemaal wat sneller gaan. (vraag en aanbod). |
|
||||
|
||||
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus niet echt interessant want dan zit je met 2 abo's. |
|
||||
|
||||
Als het op een geactiveerde iPhone lukt, lukt het ook op een niet geactiveerde iPhone. En activatie en jailbreaken kunnen ze ook omzeilen.
|
||||
|
||||
Nee niet destiny heb het net geprobeert en krijg gewoon verkeerde sim melding
|
|
||||
|
||||
Maar forum.bericht quote naar het bericht van ArB. Ik neem aan dat de XSim die hun gebruiken anders is dan jouw XSIM?
|
|
||||
|
||||
X-sim is X-sim toch Ik zie met de gelockte baseband wel een provider staan namelijk Tmob maar geen activatie proces Wat ik al zei geen bekende sim van iTunes
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Das ook de grap... toestel moet eerst geactiveerd zijn... daarna als de baseband nog gelocked is, kun je de x-sim gebruiken. Dus als de tool uit is, dan kan er gebeld worden met x-sims... ik heb er nog een paar op voorraad |
|
||||
|
||||
Jongens jullie denken veel te moeilijk, je kunter ook een cloon van een O2 sim voor gebruiken, dan activeerd het toestel meteen.
|
|
||||
|
||||
Maar we hebben geen o2 en ik heb ook de silvercard er weer ingestopt mijn allereerste unlock maar geen succes
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na update 3G weer aan de praat | nlrela | iPhone algemeen | 2 | 23-06-10 20:48 |
iPhone: Ten einde raad, reeds 8u mijn iPhone weer aan de praat proberen krijgen | tripkip | Jailbreak | 0 | 21-05-10 23:42 |
DFU mode door Zibri | groochy | Archief | 3 | 16-07-08 00:21 |
Zibri Intervieuw TV | Undertaxxx | Chat en geruchten | 2 | 01-05-08 21:43 |
EDGE problemen na Zibri 1.1.3 jailbreak | vesque | Archief | 2 | 20-02-08 13:26 |
|
|