Zibri praat weer discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) heb nog een tmobile silvercard liggen, heb jij die ook gebruikt Michael?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
heb nog een tmobile silvercard liggen, heb jij die ook gebruikt Michael?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Er lopen genoeg jongens rond met een UK toestel, een niet geactiveerde sim is al genoeg. anders een pre-paid sim ook
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
||||
|
||||
Ja wie wat bewaard heeft wat
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
En als je nu eens een 'legale' simkaart koopt op ebay?
Hiermee activeert, en nadien unlocken met de handmatige unlock methode van 04.05.04_G? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na update 3G weer aan de praat | nlrela | iPhone algemeen | 2 | 23-06-10 20:48 |
iPhone: Ten einde raad, reeds 8u mijn iPhone weer aan de praat proberen krijgen | tripkip | Jailbreak | 0 | 21-05-10 23:42 |
DFU mode door Zibri | groochy | Archief | 3 | 16-07-08 00:21 |
Zibri Intervieuw TV | Undertaxxx | Chat en geruchten | 2 | 01-05-08 21:43 |
EDGE problemen na Zibri 1.1.3 jailbreak | vesque | Archief | 2 | 20-02-08 13:26 |
|
|