iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Mac/PC besturen met de iPhone (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/31822-mac-pc-besturen-de-iphone.html)

Remco. 01-11-10 10:09

Download Veency uit de Cydia Store (gratis, wel jailbreak vereist). Maak met een VNC viewer (bijvoorbeeld RealVNC) contact met het IP adres van je iPhone (instellingen > Wi-Fi > pijltje naast je netwerk > ip adres) et voila, je kunt je iPhone via je Mac bedienen.

@'s iphone 08-11-10 11:11

Ik zou zeggen... TEAMVIEWER! Graties en werkt super

hetista 09-11-10 21:28

probeer eens www.logmein.com werkt prima ookvan iphone !

joyciie 20-11-10 21:25

TeamViewer is ideaal, je kan van pc naar pc maar ook van Iphone naar PC :D
En idd nog gratis ook!...

nolfie 21-11-10 16:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door @'s iphone (Bericht 597564)
Ik zou zeggen... TEAMVIEWER! Graties en werkt super

kun je met teamviewer een windowspc overnemen vanop een mac?

stootvoeg 22-11-10 17:12

Waar kan ik deze vinden. die veency ??

Rowinvd 22-11-10 17:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stootvoeg (Bericht 603236)
Waar kan ik deze vinden. die veency ??

In Cydia :)

stootvoeg 22-11-10 17:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rowinvd (Bericht 603239)
In Cydia :)

Dank je wel. Maar moet ik hem dan eerst jailbreaken..........
Is er geen zakelijke, betaal versie via de app store??

fiestaboyke 22-11-10 18:09

En welk (gratis?) programma moet je hiervoor op je windows pc installeren?

WDS001 22-11-10 18:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fiestaboyke (Bericht 603271)
En welk (gratis?) programma moet je hiervoor op je windows pc installeren?

Dat staat toch in het artikel dat hierboven vernoemd wordt?

fiestaboyke 22-11-10 19:05

a ok, heb het even gegoogle'd want in die link wordt er doorverwezen naar een betaalversie :confused: Nu heb ik het gedownload maar is precies niets voor mij .... snap er niets van ....

a.vroomen 22-11-10 19:54

Werkt veency ook op de Ipad?

stootvoeg 25-11-10 16:42

Voor Veency moet je IPhone toch persé gejailbreaked" zijn ?? Maar moet ik hem dan eerst jailbreaken..........?
Is er geen zakelijke, betaal versie via de app store??

Zhane 28-11-10 16:40

Beste Remote Desktop App
 
Wat is de beste App om je PC op afstand te besturen? En welke server software gebruiken jullie daarvoor?

Ik heb TeamViewer al geprobeerd, maar vind het niet echt lekker werken met die gebruikersnummer en elke keer een andere wachtwoord. Ik ben dus op zoek naar alternatieven.

Suggesties?

Rowinvd 28-11-10 17:10

LogMeIn of iTap :)

Bij LogMeIn moet er op de PC ook een app zijn geïnstalleerd, iTap gebruikt het echte RDP (Remote Desktop Protocol) van Windows.

apotheosis 29-11-10 00:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zhane (Bericht 606723)
Wat is de beste App om je PC op afstand te besturen? En welke server software gebruiken jullie daarvoor?

Ik heb TeamViewer al geprobeerd, maar vind het niet echt lekker werken met die gebruikersnummer en elke keer een andere wachtwoord. Ik ben dus op zoek naar alternatieven.

Suggesties?

Ik heb logmein, is wel fijntjes vind ik, beetje wennen in den beginne natuurlijk.

Maar ik zeg er wel meteen bij al deze zaken het beste werken via 3G en Wi-Fi.
Met gprs kan je er naar fluiten en met EDGE gaat wel maar vind ik huilen mee de pet op omdat het gewoon heel traag vooruit gaat dan, dus houd daar wel rekening mee 3G en Wi-Fi gaat het deftig tot goed mee.

roymeer 29-11-10 07:14

Of je stelt teamvieuwer in met een vast ww

ErsinB 09-12-10 14:57

Ik gebruikte voor mijn Mac en de Apple Remote, Remote Buddy. Werkt geweldig. Toen ik mijn iPhone had gekocht merkte ik dat Remote Buddy ook de iPhone als remote ondersteunde. Een aanrader dus. Het kost je dan wel even wat, maar je krijgt er wel iets voor terug. Het is trouwens wel alleen voor de Mac Os.

Remote Buddy - customize your Apple® Remote Control, add or retrofit a remote, control 100+ apps // IOSPIRIT [EN]

wouter1981 09-12-10 15:05

Ben bang dat er geen programma is dat hetgeen doet wat je wil. Wat je zoekt is een soort van Wake-On-Lan functie. Zit dit überhaupt in Mac OSX?
Zo ja, dan moet je kijken of je extern kunt inloggen op je router en die een WOL commando kunt laten sturen.

ErsinB 09-12-10 15:21

Mijn optie valt trouwens weg, want dat werkt via Wi-Fi. Niet goed gelezen :D.

Ik denk idd niet dat het mogelijk is om iets te activeren terwijl de Mac/Pc in slaapstand staat. Er moet namelijk een verbinding zijn met de server, wil zo'n App werken.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:08.