Winadmin toch kopen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil graag winadmin kopen maar die is niet te krijgen in de nederlandse appstore. is er een manier om toch dit programma te kunnen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Winadmin toch kopen
Ik wil graag winadmin kopen maar die is niet te krijgen in de nederlandse appstore. is er een manier om toch dit programma te kunnen kopen?
(zonder jailbreak overigens) Ik wil graag winadmin omdat ik geen extra software wil installeren op mijn pc om te kunnen remote desktoppen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kan een Amerikaanse account aanmaken.
|
|
|||
|
|||
ok bedankt
|
|
||||
|
||||
kort EN krachtig
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 kopen? Of toch een 3GS? | Azamato | Koopinformatie Nederland | 6 | 15-04-11 17:06 |
Verstandig om toch sdk licentie te kopen? | joerieve | Ontwikkelen voor iOS | 3 | 18-01-11 17:42 |
Motorola MOTOROKR S9 HD Bluetooth Stereo Headset toch kunnen kopen | laptopleon | Archief | 3 | 28-10-09 17:55 |
iPhone 3G kopen, of toch niet? | Basjee | Archief | 3 | 10-06-08 19:27 |
Iphone nu kopen of toch 6 maanden wachten ? | jermain | Archief | 2 | 01-10-07 13:27 |
|
|