Back up Mail.app discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb in me iPhone de mail app verwijderd zonder een back up te maken. Nu wil ik het terug hebben, maar het liefst restore ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik heb in me iPhone de mail app verwijderd zonder een back up te maken.
Nu wil ik het terug hebben, maar het liefst restore ik niet de hele telefoon. Kan ik dan gewoon het mapje uit applications weer terug zetten? En heeft iemand die voor mij? Alvast Bedankt, >>>> >>>>> >>>>>> please... anyone?
Spelfouten zijn voor rekening van de lezer(es) Laatst gewijzigd door "R"; 29-03-09 om 12:44. Reden: samengevoegd |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
E-mail app met instant ophalen van mail | djkavaa | iPhone Apps | 2 | 25-06-10 14:43 |
Back panel/achterkantje/ back cover vervangen | Melle123 | Koopinformatie Nederland | 1 | 20-05-10 17:50 |
niet automatisch ophalen mail bij openen mail-app | blaugrana | iPhone Apps | 4 | 26-11-09 17:06 |
Automatisch mail ophalen met standaard mail app? | Rubske | Archief | 1 | 04-01-09 01:32 |
Mail.app; Spam probleem (niet in mail op macbook) | Probe | iPhone Apps | 5 | 04-03-08 10:50 |
|
|