problemen met App store na software unlock discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb net mijn iphone 3G 16GB uit de V.S geunlocked (succesvol). En nu als ik naar de app store wil gaan om mn applicaties ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
problemen met App store na software unlock
Ik heb net mijn iphone 3G 16GB uit de V.S geunlocked (succesvol). En nu als ik naar de app store wil gaan om mn applicaties te updaten krijg ik 2 meldingen.
Bij ingang naar de Appstore krijg ik dit: Cannot retrieve download information. Please connect with iTunes En als ik wil updaten krijg ik het volgende: Cannot connect to the Store A secure connection could not be established. Please check your Date & Time settings. Aan mn internet kan het niet liggen, want ik heb mobiel en wireless internet. Kan iemand mij helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Krijg deze meldingen ook welleens, kun je niet gewoon doorgaan? Of worden de apps verder ook niet geladen?
|
|||
|
|||
bij de laatste melding kan ik cancel of retry doen.
als ik retry doe komt steeds dezelfde melding weer tevoorschijn |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Problemen met apps vanuit App Store | JoeyTaal | iPhone Apps | 10 | 10-08-09 20:08 |
Problemen met iInstaller software tbv Firmware 02.30.03 | crosstreet15 | Archief | 1 | 11-06-09 09:17 |
De heilige graal: OTB iPhones met bootloader 4.6 software-unlock! | truckdiver | Unlock [archief] | 583 | 17-02-08 21:12 |
|
|