Problemen met apps vanuit App Store discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) probeer teversgeefs apple apps uit de store te halen. Krijg de melding dat ik de app al heb maar hij is nog niet geinstalleerd (klopt). ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Problemen met apps vanuit App Store
probeer teversgeefs apple apps uit de store te halen.
Krijg de melding dat ik de app al heb maar hij is nog niet geinstalleerd (klopt). Vervilgens zegt dit bericht dat ik hem via iTunes moet downloaden en dan gwn syncen. Lukt niet. Het tweede bericht verteld me dat ik moet inloggen op mijn pc in de iTunes Store en downloads bijwerken. Iemand hetzelfde en/of oplossing?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wat is het precies dat je niet lukt?
|
|
|||
|
|||
Het volledig installeren van de app.
|
|
||||
|
||||
computer machtigen ?
|
|
|||
|
|||
Ligt het niet aan
|
|
||||
|
||||
Welke foutmelding krijg je tijdens het synchroniseren dan?
Citaat:
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
vervolgens dit bericht: " u heeft dit item al gedownload maar nog niet geinstalleerd. Dit kunt u doen door uw iphone te syncen met itunes 7 of recenter. Zoek naar beschikbare dowloads.." nog iets. Soms de melding: " u heeft dit item al gedownload maar nog niet geinstalleerd. Druk op ok om nogmaals gratis te downloaden. Syncen werkt vervolgens prima maar de programma's komen nergens te staan. Ben tevens niet de enige met dit problerm, vriend van me hetzelfde probleem. Niemand anders dan? :s thx for feedback iig! |
|
||||
|
||||
Zet beperkingen eens aan en weer uit. Evt. tussendoor je iPhone ook uit en weer aan zetten.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Graag voortaan je bericht in het juiste subforum plaatsen.
Verplaatst naar: Problemen met de App Store |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Spellen vanuit app store duurt lang? | Jordy Liefers | iPhone Games | 3 | 23-05-11 08:07 |
problemen met App store na software unlock | donny88 | iPhone Apps | 2 | 06-05-09 09:41 |
linken vanuit Safari naar App Store | philmol | iPhone Apps | 0 | 20-09-08 13:04 |
|
|