//

Het grote app sync mysterie

Het grote app sync mysterie discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ok ik zit hier met een erg merkwaardig iets waar ik zelf ook niks meer van snap. Zoeken bood geen uitkomst maar misschien is het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-05-09, 23:31
kirrid kirrid is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 8
Question Het grote app sync mysterie

Ok ik zit hier met een erg merkwaardig iets waar ik zelf ook niks meer van snap. Zoeken bood geen uitkomst maar misschien is het ook wel gewoon een hele makkelijke oplossing.

Het is nu dus zo dat itunes(mac) kennelijk gewoon weigert om sommige apps op de iphone te zetten... Het begon met "kenteken" en nu ik laatst wat meerdere apps had gedownload had hij sommige wel op mijn iphone gezet en andere weer niet.

Tot nu toe gaat het nog om 3 apps, "kenteken", "TXXI" en "Lemonade Tycoon", die wel bij de progamma's in itunes staan maar niet naar de iphone willen

In totaal heb ik "maar" 76 gedownloade apps waarvan er dus 73 op mijn iphone staan. Dit neemt circa 468,1 MB in beslag.

Ik heb al geprobeerd om deze 3 apps te verwijderen, te syncen, opnieuw te downloaden en weer te syncen maar ook dat blijkt geen oplossing. Waarschuwingsvensters heb ik nooit gekregen en deze 3 apps lijken dan ook gewoon soort van "spook" apps te zijn geworden.

Nu is het natuurlijk niet echt een groot probleem maar het begint mij nu toch lichtelijk te frustreren dat sommige apps niet gesynct willen worden....

Wie o wie heeft er verheldering voor mij
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-05-09, 23:37
Francis78's schermafbeelding
Francis78 Francis78 is offline
• iOS 8.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 178
Standaard

sorry....heb geen antwoord voor je, maar moest het gewoon weten na het lezen van je bericht. 76 apps???? ligt het aan mij of is dat echt veel!!! Jij zult je niet vervelen in ieder geval hahaha

Hoop dat iemand een antwoord voor je heeft. Ik kan mijn apps gewoon aanvinken in itunes. Misschien zit er verschil tussen waar je de apps vandaan hebt of ze zijn te syncen met nitune (cydia, installer of appstore....)
  #3  
Oud 08-05-09, 23:46
kirrid kirrid is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Francis78 Bekijk bericht
sorry....heb geen antwoord voor je, maar moest het gewoon weten na het lezen van je bericht. 76 apps???? ligt het aan mij of is dat echt veel!!! Jij zult je niet vervelen in ieder geval hahaha

Hoop dat iemand een antwoord voor je heeft. Ik kan mijn apps gewoon aanvinken in itunes. Misschien zit er verschil tussen waar je de apps vandaan hebt of ze zijn te syncen met nitune (cydia, installer of appstore....)
O dacht dat dat eigenlijk wel meeviel, maar je moet alles uitproberen he

Maar goed dat je dit even aanhaalt want alles is ook gewoon aangevinkt en heb ook daar al wat mee lopen proberen zonder succes. Enne ze komen gewoon uit de appstore, van Installer en Cydia heb ik geen enkele app geinstalleerd.

Edit: Hmm heb de apps trouwens gedownload via men mac dus ga het nu eens proberen wat er gebeurd vanuit mijn iphone

>>>Edit2: Ok iedereen loop maar weer verder, op mijn iphone krijg ik de melding, die ik niet op mijn mac krijg, dat ik 2.2.1 er voor nodig heb Laten we dit allemaal maar weer gauw vergeten...

Laatst gewijzigd door kirrid; 08-05-09 om 23:54.
  #4  
Oud 09-05-09, 00:10
Francis78's schermafbeelding
Francis78 Francis78 is offline
• iOS 8.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 178
Standaard

hahaha...nou je bent er uit in ieder geval. Hij zet ze er dan waarschijnlijk wel op, maar is voor jouw softwareversie niet te zien. Zou ze uitvinken ook, scheelt weer ruimte ;-)

Misschien is 76 helemaal niet veel hoor.....misschien heb ik er gewoon weinig Wordt nu al kippig van het bladeren hahaha
  #5  
Oud 15-05-09, 21:06
iPhonebooth's schermafbeelding
iPhonebooth iPhonebooth is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Amersfoort
Berichten: 67
Standaard

Noem je dat veel????

  #6  
Oud 17-05-09, 13:16
Francis78's schermafbeelding
Francis78 Francis78 is offline
• iOS 8.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 178
Standaard



hahahaha......nu begrijp ik het nut van de categories app ook weer beter

Ik gooi regelmatig wat ik achteraf toch net echt blijk te gebruiken er weer af, zo houdt ik het een beetje overzichtelijk. Maar wordt de iphone niet trager van zoveel apps?....net als veel snelkoppelingen op het bureaublad van je pc.
  #7  
Oud 18-07-09, 14:11
Draicon Draicon is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 114
Standaard

Sorry dat ik dit topic weer open gooi, maar ik heb dus hetzelfde probleem. Zoals jullie bij mijn account gegevens kunnen zien heb ik een iPhone 3Gs Zwart met 16GB. Heb volgens iTunes nog ruimte voor 13,9 GB (denk 0,4GB tot nu toe gebruikt). Alleen krijg ik bepaalde applicaties er niet op. De laatste keer dat ik ging syncen waren dat er ruim 30! Weet iemand wat er mis is? En is er ook een andere manier om de app's op mijn iPhone te krijgen. Googlen hielp mij niet.
  #8  
Oud 19-07-09, 00:30
kirrid kirrid is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Draicon Bekijk bericht
Sorry dat ik dit topic weer open gooi, maar ik heb dus hetzelfde probleem. Zoals jullie bij mijn account gegevens kunnen zien heb ik een iPhone 3Gs Zwart met 16GB. Heb volgens iTunes nog ruimte voor 13,9 GB (denk 0,4GB tot nu toe gebruikt). Alleen krijg ik bepaalde applicaties er niet op. De laatste keer dat ik ging syncen waren dat er ruim 30! Weet iemand wat er mis is? En is er ook een andere manier om de app's op mijn iPhone te krijgen. Googlen hielp mij niet.

Hmz, wat je even kan proberen is:

> control en rechtsklik op de iphone in itunes onder apparaten.
> "stel waarschuwingen opnieuw in"
> opnieuw proberen te syncen.
> als er wordt gevraagd dingen te verplaatsen/over te zetten, doen.

En anders tja, hmz, kan je nog proberen ze via de App Store op je iphone te downloaden

Laatst gewijzigd door kirrid; 19-07-09 om 00:34.
  #9  
Oud 19-07-09, 01:00
PeterTe PeterTe is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Nederland
Berichten: 285
Standaard

Misschien categories of poof geinstaleerd en er niet uitgezet na herstellen van iphone?
  #10  
Oud 20-07-09, 00:46
Draicon Draicon is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 114
Standaard

Ik heb inderdaad categories en poof geïnstalleerd, maar gebruik ze beide niet. Heb ze dus wel uitstaan. Weet alleen niet of ik dit probleem ook daarvoor had.. Heeft het er dan mee te maken en zo ja, op welke manier dan?
  #11  
Oud 20-07-09, 01:17
PeterTe PeterTe is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Nederland
Berichten: 285
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Draicon Bekijk bericht
Ik heb inderdaad categories en poof geïnstalleerd, maar gebruik ze beide niet. Heb ze dus wel uitstaan. Weet alleen niet of ik dit probleem ook daarvoor had.. Heeft het er dan mee te maken en zo ja, op welke manier dan?
Na, Het is alleen van toepassing als je het ooit eens gebruikt hebt en gedeinstalleerd en de apps er niet uitgezet hebt. maar misschien heb je die apps niet gemachtigd of komen ze van een andere iTunes account? Het kan ooknog dat je ze illegaal hebt
Reageren

Labels
apps, itunes, syncen, verdwenen, weigert



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Het grote Highscore-topic Kenanus iPhone Games 187 25-03-13 13:10
Het grote verveling topic... dedafmonteur Chat en geruchten 26 26-05-08 01:53
VERZAMEL: Het grote "Het is mij gelukt!" topic :) iCulture Unlock [archief] 113 12-05-08 23:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:54.