waar is mijn iphone discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gehoord dat er een app bestaat waarmee je kan zien op je computer waar je iphone is.Lijkt me handig als je 'm ergens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
waar is mijn iphone
Ik heb gehoord dat er een app bestaat waarmee je kan zien op je computer waar je iphone is.Lijkt me handig als je 'm ergens hebt laten liggen of als ie gestolen zou zijn.Weet iemand hoe deze app heet en kost?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
GPS tracker is allicht hetgeen je zoekt.
|
|
||||
|
||||
Kijk eens in dit topic, gaat over ongeveer hetzelfde.
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: waar kan ik mijn film terug vinden op mijn iphone | henkie73 | Muziek, foto & video | 2 | 23-04-11 22:33 |
waar kan ik mijn zelfgemaakte ringtone terug vinden op mijn iphone(4)? | uncu129 | iTunes | 2 | 03-02-11 13:18 |
Waar kan ik mijn herstel copie vinden en terug op mijn iphone plaatsen? | dakine | iTunes | 5 | 12-02-10 17:33 |
Waar kan ik vragen over mijn iPhone kwijt? | gielvangaal | iTunes | 2 | 27-10-09 22:52 |
|
|