Waar kan ik vragen over mijn iPhone kwijt? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Waar kan ik een vraag stellen over mijn iPhone? Ik wordt er namelijk helemaal gek van dat elke keer als ik dat ding wil synchroniseren, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Waar kan ik vragen over mijn iPhone kwijt?
Waar kan ik een vraag stellen over mijn iPhone? Ik wordt er namelijk helemaal gek van dat elke keer als ik dat ding wil synchroniseren, hij eerst 10 minuten een reserve-kopie gaat maken.
Waarvoor is die reserve kopie überhaubt? En kun je die shit ook uitzetten/ versnellen? Groetjes, Giel |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kan je vraag kwijt hier op dit forum. Post hem alleen wel in de juiste topic als dat is wat je bedoelt Ik verplaats hem nu wel even voor je.
|
||||
|
||||
De reservekopie heb je nodig als je na een update of herstel al je gegevens nog wil hebben. Je kan het uitzetten, maar dat is niet echt aangeraden, tenzij je steeds alles opnieuw wil instellen?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: waar kan ik mijn film terug vinden op mijn iphone | henkie73 | Muziek, foto & video | 2 | 23-04-11 22:33 |
Data SHSH iPhone 3g kwijt, kan ik mijn iPhone terug naar vorige software? | Mousty | iPhone algemeen | 6 | 28-03-11 15:30 |
waar kan ik mijn zelfgemaakte ringtone terug vinden op mijn iphone(4)? | uncu129 | iTunes | 2 | 03-02-11 13:18 |
Paar vragen over mijn iphone 4 | frankiemasoeka | iPhone algemeen | 5 | 09-01-11 22:09 |
Waar kan ik mijn herstel copie vinden en terug op mijn iphone plaatsen? | dakine | iTunes | 5 | 12-02-10 17:33 |
|
|