//

Goedkoop bellen: Jajah iPhone Web Application 2.0

Goedkoop bellen: Jajah iPhone Web Application 2.0 discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Jajah heeft versie 2.0 van de Jajah iPhone Web Application uitgebracht. Daarmee kun je nu ook op de iPod touch goedkoop bellen via VoIP. Lees ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-12-07, 19:30
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Post Goedkoop bellen: Jajah iPhone Web Application 2.0

Jajah heeft versie 2.0 van de Jajah iPhone Web Application uitgebracht. Daarmee kun je nu ook op de iPod touch goedkoop bellen via VoIP.

Lees verder over: Goedkoop bellen: Jajah iPhone Web Application 2.0

Tag:
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-12-07, 20:48
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Maar ff nadenkend... De iPod heeft toch helemaal geen voice input beter bekend als een microfoon? Of moet je dan een extra kabelte hebben ofzo

Greetz, Stiruam
  #3  
Oud 09-12-07, 21:59
kingster kingster is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Almere
Berichten: 142
Standaard

Jajah, maar ook andere voip diensten werken op dit moment alleen met een callback functie op de iPhone. M.a.w. je geeft 2 telefoonnummers op en die worden dan in de centrale bij Jajah met elkaar doorverbonden. Omdat beide nummers gebeld wórden en niet zelf hoeven te bellen kost het je dus alleen het tarief wat je aan Jajah moet betalen. In principe dus, want zit je in het buitenland met je nederlande sim dan betaal je wel de roamingkosten van je mobiele provider naar het buitenland (hetzelfde als wanneer jij op vakantie gebeld wordt op je mobiel vanuit nederland). En zoals iedereen weet kan dat flink in de papieren lopen!!!

Waarom dus voor de iPod Touch vraag je je af. Het maakt Jajah niet uit welke 2 nummers je met elkaar doorverbind. Je kunt dus met je iPhone maar ook met je iPod Touch 2 vaste lijnen met elkaar laten verbinden. Heb je dus een vaste lijn bij de hand (bijvoorbeeld in het buitenland) en Wi-Fi, dan voer je dit nummer in bij Jajah, samen met het nummer wat je wilt bellen. Zo betaal je dus geen roaming kosten voor je mobieltje in het buitenland, en maak je met je iPod Touch dus een relatief goedkope verbinding via 2 vaste lijnen. Maar als je het mij vraagt... functioneel is anders. Hoevaak kun jij in het buitenland een gratis Wi-Fi verbinding vinden (GPRS is in het buitenland helemaal niet te betalen) en is er ook nog een vaste telefoon in de buurt waarvan je het telefoonnummer weet. In Nederland heeft vrijwel iedereen een belbundel, dus daar zul je het ook niet gebruiken.

Nu maar wachten op een echte VOIP client voor de iPhone.

Laatst gewijzigd door kingster; 09-12-07 om 22:08.
  #4  
Oud 06-04-08, 13:50
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Post Jajah gaat native VoIP-applicatie voor de iPhone maken

Jajah heeft aangekondigd om als eerste een native VoIP-applicatie voor de iPhone te gaan ontwikkelen. Ze waren ook al de eerste met een webapplicatie voor VoIP op de iPhone.

Lees verder over: Jajah gaat native VoIP-applicatie voor de iPhone maken

Tag:
  #5  
Oud 21-07-08, 15:23
m190677s m190677s is offline
• iOS 4.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Sweetlake
Berichten: 32
Smile VOIP met de IPHONE (SUPER TIP!!)

Hallo Iedereen,

Sinds een tijdje gebruik ik de VOIP diensten van JAJAH via mijn Iphone. Dit werkt geweldig via GPRS, maar natuurlijk super via Wi-Fi.
Heeft me al veel geld gescheelt in 't buitenland.

Aanrader dus!

Ga naar www.jajah.com en meldt je daar aan, vergeet niet om je credit bij te storten, anders werkt 't nog niet.
  #6  
Oud 02-09-08, 10:52
Mobiele Website Mobiele Website is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 7
Standaard

En hoe zit het met de kwaliteit van de verbinding?
__________________
Ook een eigen mobiele website maken? Kijk op mobiele-website.com !
  #7  
Oud 18-09-12, 11:21
ArieYammer ArieYammer is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 2
Standaard

Ik heb ondertussen veel verschillende VoIP apps uitgeprobeerd. Allemaal met goede en slechte punten. Rebtel vind ik op dit moment eigenlijk de beste optie, alhoewel tarieven niet altijd de laagste zijn. Op www.apphones.nl kan je goed de meest populaire apps met elkaar vergelijken op kwaliteit en beltarieven. Zou daar zeker af en toe kijken aangezien tarieven vaak veranderen...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Goedkoop bellen met je iPhone vanuit het buitenland. cjj1992 Internet in buitenland (roaming) 7 28-06-13 11:28
Binnenkort naar Aruba, en wil goedkoop bellen Goudvis12 Internet in buitenland (roaming) 4 22-07-09 14:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:30.