Sims 3 discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Gisteren heb ik Sims 3 op mijn iPhone gezet via iTunes. Nu draait dat spel voor geen meter... Als ik het opstart, duurt het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Sims 3
Hallo!
Gisteren heb ik Sims 3 op mijn iPhone gezet via iTunes. Nu draait dat spel voor geen meter... Als ik het opstart, duurt het al gauw een minuut voor het geladen is. Als ik een nieuwe SIM wil maken, gaat alles enorm schokkend. Eens ik een mannetje heb gemaakt, en ik hem een naam wil geven stopt het spel en ga ik terug naar mijn springboard (met enkele seconden vastlopen van iPhone). Waar kan dit aan liggen? Bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Bij mij valt ie ook regelmatig terug naar sb .
|
|
||||
|
||||
//Topic verplaatst
|
||||
|
||||
even een re boot en hier was het over!
|
|
||||
|
||||
Of TS heeft mobilesubstrate verklooid met jailbreak gedoe.
Probeer 'swapmode' eens, te vinden in Cydia. Als dit wel helpt en een standaard reboot niet dan weet je zeker waar het aan ligt.
Marc. Laatst gewijzigd door zwaan; 05-06-09 om 00:53. |
|
||||
|
||||
Je kan via SBSettings makkelijk in Safe Mode komen (waardoor alle Mobile Substrate-extensies worden uitgezet). Daarna zal 'ie wel goed draaien.
|
||||
|
||||
Reboot via SBsettings heeft inderdaad geholpen!
Bedankt. |
|
||||
|
||||
Heb ik ook last van, dat het regelmatig vastloopt,
Verder wel een leuk spel!! _O_ Al duur geld verdienen ff, ga nogal vaak dood door te werken (vissen gaat wel hard met geld overigens) Weet iemand trouwens hoe je kunt verhuizen? ik heb gelezen dat het gaat maar weet niet hoe Laatst gewijzigd door vdvorst; 09-06-09 om 16:07. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
1. Hoe die 65.000??
2. Bij ook steeds terug naar SB. Reboot geprobeerd, respring geprobeerd. Ik zal nu ff safe mode proberen. Wordt er wel gek van... |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Of is het een cheat code?
|
|
||||
|
||||
neen het is een patch maar hij werkt niet meer als je hem download in cydia ...(of rock)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Sims 3 vs world sims | Idol | iPhone Apps | 4 | 24-07-10 23:11 |
The sims 3 probleem over? | Idol | iPhone Apps | 3 | 15-04-10 22:09 |
keuze sims | Elsje | Archief | 3 | 26-01-08 17:40 |
|
|