Last van MAIL.app discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey.. Ik heb last van m'n mail.app en telefoon.app die op de achtergrond blijven draaien (merk ik langs backgrounder en kirikae) het trekt de batt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Last van MAIL.app
Hey.. Ik heb last van m'n mail.app en telefoon.app die op de achtergrond blijven draaien (merk ik langs backgrounder en kirikae) het trekt de batt leeg en vertraagt iPhone
Ik sluit ze telkens af enzo maar steeds openen ze automatisch Nu vraag ik me af of ik (vooral mail.app) kan blokkeren? Ik gebruik die echt niet duzjah. Miss hebben nog mensen dat probleem? Greetz |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gebruiksinstellingen van mail app | Perdut | iPhone Apps | 0 | 08-09-10 22:55 |
E-mail app met instant ophalen van mail | djkavaa | iPhone Apps | 2 | 25-06-10 14:43 |
niet automatisch ophalen mail bij openen mail-app | blaugrana | iPhone Apps | 4 | 26-11-09 17:06 |
mail van App ontwikkelaar met wachtwoord | lema | iPhone Apps | 2 | 01-05-09 23:12 |
Alle mail van Gmail in inbox app | jorisvn | iPhone Apps | 17 | 07-05-08 20:42 |
|
|