Originele Muziek voor de Settlers iPhone discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb hierbij een fix gemaakt die de orginele muziek van de settlers 4 weer terug zet. De settlers iphone game heeft namenlijk niet echt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Originele Muziek voor de Settlers iPhone
Ik heb hierbij een fix gemaakt die de orginele muziek van de settlers 4 weer terug zet. De settlers iphone game heeft namenlijk niet echt supermooie muziek. Om de mooie port af te maken, heb ik hierbij die fix te downloaden, om het mooie "settlers 4 gevoel" af te maken
hier zitten orginele nummers van de settlers 4 soundtrack in. Dus hopelijk is het toegestaan hier op het forum. zoniet, heb ik alleen geprobeerd jullie te helpen. Je iphone moet gejailbreakt zijn. Hoe het te gebruiken: vervang alle bestanden in de map Snd(te vinden in de settlers map op je iphone) met de bestanden in dit rar bestandje. Snd.rar Veel plezier! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Bedankt. Niet van voornemens de muziek in het spel te proppen (want ik ken het origineel toch niet) maar mooie muziek is altijd welkom! :-D
|
|
|||
|
|||
De orginele muziek is veel beter dan de huidige muziek. Ik raad je wel aan om de muziek te vervangen
|
|
|||
|
|||
Ik ga het proberen!
|
|
|||
|
|||
Is zeker mooier!
Mirror nog trouwens: Settlers Original Soundtrack iPhone.zip Met backup als je de orginele bestanden terug wilt. Nog bedankt! |
|
|||
|
|||
graag gedaan
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
The Settlers voor iPhone nu in app store!! | borgqueenx | iPhone Apps | 40 | 30-12-09 13:23 |
|
|