The Settlers voor iPhone nu in app store!! discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Yaaay, gisteren gehoord van dit spel en vandaag in de app store. Dit spel is een remake van de settlers 4 voor de pc. Naar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
The Settlers voor iPhone nu in app store!!
Yaaay, gisteren gehoord van dit spel en vandaag in de app store.
Dit spel is een remake van de settlers 4 voor de pc. Naar mijn mening het beste deel van de settlers series. Vooral de soundtrack van het spel was super, sterker nog, de beste van de wereld. Ik ben het spel al aan het downloaden maar het gaat niet snel. Over een uur laat ik weten wat ik van het spel vind, en of het een aanrader vind. Yehaah! Edit: het spel speelt heer erg leuk, compleet geen last van de knoppen op het touchscreen. Alles werkt leuk en soepel. Het spel is een kopie van de settlers 4. Maar met andere missies en helaas niet de orginele soundtrack. Voordelen: - 100% makkelijk te spelen. - Snel vooruit spoel knop. - Echt een goedgelukte kopie van de settlers 4. - Maar 4 euro. Nadelen: - Niet de orginele soundtrack. Laatst gewijzigd door borgqueenx; 07-11-09 om 12:26. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Vind em niet.Bij zoeken althans zie ik nie staan.Ga wat verder neuzen.
Gevonden door bij zoeken gameloft in te typen. Laatst gewijzigd door apotheosis; 07-11-09 om 14:44. |
|
||||
|
||||
Ik lees dat er geen freeplay mode in zit, vind dit erg jammer. Hoeveel uur gameplay haal je uit de missies?
|
|
||||
|
||||
Is dit goed speelbaar op de 3g?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Meende ergens 3 tot 6 uren te hebben gelezen, maar weet enkel niet meer waar... Kan bron niet bevestigen Weet dus ook niet of dat juist is.
|
||||
|
||||
Valt te lezen in het artikel die verschenen is op iPhoneclub.
Hopelijk komt er nog een update waarin freeplay gerealesed wordt. Maar tot nog toe ben ik erg tevreden over de game, speelt wonderbaarlijk. |
|
|||
|
|||
speelt heel erg soepel, en heeft veel missies om uit te spelen. maar inderdaad geen freeplay mode.
|
|
|||
|
|||
Echt een goed spel. Speelt lekker.
|
|
|||
|
|||
Aangezien ik vroeger fan was van dit game heb ik beslist om dit game aan te kopen ipv Red Alert omwille van de lage aankoopprijs in vergelijking tot die van EA. Speelt idd heel lekker, echt heel goed over nagedacht, niet te ingewikkeld zoals Sid Meyers Civilisation dat wel is (wat geen slecht game is overigens). Ik hoop dat er later als ik dit game uitgespeeld heb meerdere missies aan toegevoegd worden, of zoals ik vroeger graag speelde, vrije speel missies waar je doet wat je wil ipv het verhaal te volgen.
|
|
|||
|
|||
Er moeten idd wel skirmish missies bijkomen
|
|
|||
|
|||
hahaha skirmish!
maaruh... ik zit nu vast... bij de derde missie dacht ik. Want op een gegeven moment moet je pioneers opleiden om nieuwe grondgebied te ontdekken maar als ik dat probeer, lopen ze steeds terug! heb ze echt overal laten lopen... please help! verder leuke spel hoor... veel opties... yeah! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ok... het schijnt dat je met je pioneers dus bij die rode puntjes moet "graven" om je grondgebied groter te maken... aan het zuiden lukt dat wel, maar in het noorden juist niet!... weet echt niet meer wat ik anders moet doen...
|
|
|||
|
|||
Bedoelen jullie de missie "the cities will thrive"? Daar moet je de Pioneers in een koets naar het noorden sturen om daar een handelspost te beginnen vlak tegen vijandelijk gebied, dan moet je wijn stelen op vijandelijk gebied.
|
|
|||
|
|||
gelukt...er zit volgens mij een foutje in het spel. Je moet eerst de koets laten bouwen met de beschikbare materialen. Als je tegelijktijd ook andere dingen gaat bouwen, wordt de koets niet afgemaakt. Thanx!
|
|
|||
|
|||
ik kan dit spel niet aanschaffen in de appstore, ik krijg de melding dat het artikel wordt gewijzigd en ik het later nog eens moet proberen :S nog nooit gehad dit
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
yep gedaan nog steeds hetzelfde! Tis al ruim een uur hetzelfde verhaal, ze lopen zo mooi klanten mis door dit geintje
|
|
|||
|
|||
is die nu 1.50 duurder geworden?? wou mn net gaan kope maar dit vind ik niet egt normaal.. klopt dit ook?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App door review krijgen / hoe app meer diepgang te geven voor app store | klaverentwee | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 10-01-11 20:18 |
Originele Muziek voor de Settlers iPhone | borgqueenx | iPhone Apps | 5 | 09-11-09 18:27 |
|
|