Monopoly multi player discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb Monopoly in de app store gekocht en deel dit spel met mijn kids, die hebben een iPod Touch. We kunnen het spel allemaal ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Monopoly multi player
Ik heb Monopoly in de app store gekocht en deel dit spel met mijn kids, die hebben een iPod Touch. We kunnen het spel allemaal spelen maar niet via blue tooth of Wi-Fi?? Waarom kan dat niet? Weet iemand dat? Moet je dan een extra spel kopen (kan weer niet met zelfde account)?
Hoor het graag van jullie! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je kan via Wi-Fi toch een game hosten?
|
|
|||
|
|||
Dat werkt dus helaas niet. En bij blue tooth ziet hij wel de andere speler maar het lukt niet om "te paren" zal ik maar zeggen....
|
|
|||
|
|||
Met twee iPhones werkt het ineens wel! Maar tussen een iPhone en Ipod Touch dus niet. Hoe ken dat nou....?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vreemde tekens bij Monopoly | ProMac | iPhone Games | 3 | 05-05-11 15:34 |
Half januari einde monopoly T-Mobile ? | wout76 | Archief | 7 | 11-03-09 12:09 |
Monopoly gekocht in Store en nu? | dannycoolen | iPhone Apps | 3 | 31-01-09 01:40 |
EA brengt Monopoly Here & Now voor iPhone uit | Sink | iPhone Apps | 20 | 29-12-08 22:01 |
|
|