Vreemde tekens bij Monopoly discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Gister ook uiteraard mijn iPhone ge-update en daarna is alles terug gezet op een aantal apps na. Waaronder dus ook Monopoly. Ik Monopoly er weer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vreemde tekens bij Monopoly
Gister ook uiteraard mijn iPhone ge-update en daarna is alles terug gezet op een aantal apps na. Waaronder dus ook Monopoly. Ik Monopoly er weer opgezet en open de game, staan er allemaal vreemde tekens in beeld
Iemand een idee hoe ik dit weer normaal kan krijgen? Heb het al verwijdert en opnieuw erop gezet, maar dat hielp niet...
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kan je er een screenshot van maken?
Zodat we kunnen zien wat voor vreemde tekens |
|
||||
|
||||
Mocht je het niet weten, een screenshot maak je door je rond hardware toets en de aan en uit schakelaar tegelijk in te drukken.
|
|
|||
|
|||
Dat wist ik
Het is inmiddels opgelost... Het bleek dat ie na de update van iOS niet meer werkte en dus moest er voor Monopoly eerst een update uitgebracht worden. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Monopoly multi player | enricodelnegro | iPhone Apps | 3 | 30-12-09 14:43 |
Vreemde melding bij opstarten iPhone | iPeng | iPhone algemeen | 7 | 19-03-09 21:33 |
Aantal tekens tellen bij sms | Quatz | Archief | 2 | 16-03-09 11:14 |
Tekens teller bij smsen | thomba123 | iPhone algemeen | 14 | 22-10-08 16:53 |
vreemde melding bij updaten van apps via Appstore | (jonne) | iPhone Apps | 2 | 18-08-08 16:06 |
|
|