Aantal tekens tellen bij sms discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zoek een mogelijkheid om het aantal tekens weer te geven wanneer ik een smsje tik. Ik heb niets kunnen vinden in appstore. Iemand een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Aantal tekens tellen bij sms
Ik zoek een mogelijkheid om het aantal tekens weer te geven wanneer ik een smsje tik. Ik heb niets kunnen vinden in appstore.
Iemand een idee (behalve jailbreak...)? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Allereerst welkom op dit forum!
Deze vraag is al een paar keer voorbij gekomen, graag de zoekfunctie gebruiken, dan was je hier uitgekomen En om snel antwoord te geven: Zonder jailbreak is dit niet mogelijk, met jailbreak kan je het programma BiteSMS gebruiken
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
Zoals Timmeh al aangaf in zijn reply had je dit makkelijk kunnen vinden.
Voortaan eerst even de zoekfunctie gebruiken aub. //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
'Aantal tekens', dan 160 en dan weer 70 | Londonforever | iPhone algemeen | 5 | 10-04-11 00:27 |
Aantal tekens SMS kan, met iSMS! | pietsnot | Jailbreak apps en thema's | 18 | 13-07-10 09:36 |
Aantal SMS'jes Tellen | berserkrico | Jailbreak apps en thema's | 12 | 10-10-09 14:29 |
aantal tekens per sms | rensiejjj | Archief | 1 | 01-12-08 17:41 |
Aantal tekens in sms | Lizzy | iPhone algemeen | 11 | 20-06-08 12:51 |
|
|