Aantal tekens in sms discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Is er een programma waarmee je kan zien hoeveel tekens er in je smsje staan voor je hem verzendt? Ik heb geen zin om iedere ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Aantal tekens in sms
Is er een programma waarmee je kan zien hoeveel tekens er in je smsje staan voor je hem verzendt? Ik heb geen zin om iedere keer de tekens te gaan tellen en typ nu steeds net even teveel waardoor ik een dubbel zo hoge sms rekening heb.
Ik heb trouwens wel begrepen dat het niet standaard op de iPhone zit omdat amerikaanse providers een vaste prijs rekenen voor 1 smsje ongeacht de lengte ervan. Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
installeer smsD,
kan je aantal tekens zien en je kan individuele smsjes wissen. via installer eerst ucl installeren en dan smsd instaleren en dan die ucl verwijderen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
ucl kan ik niet vinden in de installer wel Ulctl .....same ? Die smsD doet het niet zonder een andere app begrijp ik ( bij mij doet hij in ieder geval niks. Kan je me helpen, aantal teken per sms is wel zo handig. Thanx |
|
||||
|
||||
bitesms heeft ook een tekenteller.
|
|
|||
|
|||
bitesms
volgens mij moet je bij bitesms een internet verbinding hebben om je sms-jes te laten versturen.....zo'n abbo heb ik niet
|
|
||||
|
||||
Je kan ook gewoon selecteren om via je eigen provider te sturen.
Dan heb je geen verbinding nodig met internet. |
|
|||
|
|||
teller op bitesms
Ik heb eindelijk de teller gevonden die (pas) aan het einde van het smsje actief wordt!
Thanx |
|
|||
|
|||
Wil je ook vertellen welke dit dan is? Want ik ben hier ook naar op zoek!
En misschien wel meerdere mensen! Alvast bedankt |
|
|||
|
|||
https://forum.iculture.nl/f1/ip...-new-post.html
op bovenstaande link had ik al op deze vraag gereageerd.... maar hier nog eens: de app bitesms via installer binnenhalen... klaar is kees |
|
|||
|
|||
Overigens om die SMSD werkend te krijgen moet het volgende even in een console typen;
ln -s /var/mobile/Library/AddressBook /var/root/Library/ ln -s /var/mobile/Library/CallHistory /var/root/Library/ ln -s /var/mobile/Library/SMS /var/root/Library/ Het heeft mij veel tijd gekost te ontdekken waarom SMSD steeds terugsprong naar het springboard. Het is uiteraard slecht van die lui van SMSD dat het nog steeds niet gefixed is in de updates van dit verder fijn SMS programmaatje.... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
'Aantal tekens', dan 160 en dan weer 70 | Londonforever | iPhone algemeen | 5 | 10-04-11 00:27 |
Aantal tekens SMS kan, met iSMS! | pietsnot | Jailbreak apps en thema's | 18 | 13-07-10 09:36 |
Aantal tekens tellen bij sms | Quatz | Archief | 2 | 16-03-09 11:14 |
aantal tekens per sms | rensiejjj | Archief | 1 | 01-12-08 17:41 |
Sms tekens over | borgqueenx | Jailbreak apps en thema's | 8 | 27-05-08 23:51 |
|
|